A Chainsmokers szeretné, ha a magyar gyerekek jobban tudnának olvasni

2018.05.23. 15:18, RRRecorder

chainsmokers_read_it.jpg

Általában ignoráljuk a Chainsmokerst (max. egy zárójeles megjegyzésben intézzük el őket), de ez a kampány tényleg fontos.

A semmilyen-EDM-pop királyai jártak tavaly a Szigeten, idén pedig a Balaton Soundra jönnek, és nyereményjátékuk fődíja az, hogy lehet oda kapni két főre belépőt + odautazást + még találkozást is a VIP-ban a két taggal (nevük: Andrew Taggart és Alex Pall). Valószínűleg a Soundon azért rajtuk kívül mást is meg szabad majd nézni; aznap, július 5-én lesz még pl. Ty Dolla $ign, Cassy és Molly is. További információk a honlapon.

Szóval a kampány - ami egyébként a rendszeresen jótékonykodó Chainsmokers első, az Egyesült Államokon kívüli akciója - a hatalmas, globális non-profit hálózat tagjaként működő a United Way Magyarország alapítvány értő olvasást elősegítő programját támogatja. Erről részletesen itt lehet olvasni, a lényeg az, hogy a PISA felmérések szerint ma Magyarországon a gyerekek ötöde (!) funkcionális analfabéta, "azaz nem érti, amit olvas, vagy olyan olvasási és szövegértési nehézségekkel küzd, amelyek egy életen át akadályozhatják őt abban, hogy kibontakoztathassa a benne rejlő tehetséget és megvalósíthassa álmait." Ez egyebek mellett ugyebár munkavállalási lehetőségeiket is jelentősen korlátozza. A United Way a problémán egyrészt úgy kíván segíteni, hogy gyerekkönyveket gyűjt és ad tovább iskoláknak, rászorulóknak, másrészt idén május óta módszertani képzéseket tart pedagógusoknak, akik továbbadják a tudást kollégáiknak.

Tehát ezt a programot lehet támogatni a Read it feliratú póló megvásárlásával itt a SzigetStore-ban. Minden ruhadarab egyedileg számozott, így egyben "tombolaszelvényként is működik", így sorsolják majd ki a vásárlók között a Chainsmokers-játék nyertesét, június 27-én. A bevételt a United Way Magyarország kapja, akiket amúgy pólóvásárlás nélkül is lehet támogatni.

A Chainsmokers akciót a CauseArt Platform hozta össze, amit így ismertet a sajtóanyag: "Bombera Krisztina és Bondor Gabi projektje, a CauseArt Platform hibrid jótékonysági-marketing-entertainment kampányokat szervez. „Ügyek ügynökségeként” piaci szereplőket köt össze non-profit szervezetekkel." Az ő honlapjuk itt van.

https://recorder.blog.hu/2018/05/23/a_chainsmokers_szeretne_ha_a_magyar_gyerekek_jobban_tudnanak_olvasni
A Chainsmokers szeretné, ha a magyar gyerekek jobban tudnának olvasni
süti beállítások módosítása