A Dicsőség, dicsőség! című írásban az elbeszélő DJ-zik, a Recorderben megjelent kritika segítségével leírt számot tesz be - majd ki is kell vennie elég hamar.
Az Élet és Irodalom karácsonyi számában jelent meg (online sms-ért vagy egy reklám megtekintéséért cserébe itt olvasható) az írás, ami Térey János posztja szerint részlet egy regényből. Az első mondatból kiderül, hogy "szilveszter éjjel kilenctől tizenegyig én adom a DJ-szettet egy buliban", Brúnó lakásán. A novella nagyrészt ennek a DJ-zésnek a története. Sokat szó esik Rachel Blaze-ről (aki meglehetősen emlékeztet a valóságos Azealia Banksre), majd jön a következő bekezdés:
Fél tizenegy. Beteszem a saját búcsúblokkomat, ami meglepetés. Jelenlegi titkos kedvencem, Shit and Shine: Teardrops. Igazi faltörő zajlöket. Nagyon tetszik. Olyan, mintha egy különösen koszos gitár-riff beleragadna a mocsokba, de úgy ám, hogy nem bír kimászni belőle. Mindig új erőt gyűjt, próbálkozik, sosem adja föl, végtelennek tűnő három és fél percen át, ilyen ez a zene, csodálatos. A hibákkal küszködő lejátszó kétségbeesett pattogásából és a szabálytalan helyen megtörő loopokból épül föl. Nem veszem túl hangosra, mégis ez a negatív rekordom, ugyanis ezt a zenét másfél percig sem hagyják.
Térey János szövege az "Olyan..." kezdetű mondattól kis változtatásokkal a Recorderen megjelent Shit And Shine-kritikából idéze (jelöletlenül, hiszen ez egy novella), belekeverve az ambient történetét leíró cikksorozatunk harmadik részének egy mondatát ("a hibákkal küszködő lejátszó..." kezdetű mondat, az Ovalról).
TÉREY JÁNOS AZ ÍGY HALLGATTOK TI - MAGYAR ÍRÓK A ZENÉRŐL SOROZATUNKBAN
A következő párbeszédben az elbeszélő hiába próbálja megvédeni a zeneválasztását a bulizók előtt. "Olyan zene, amelyik gondolkodni is enged." - mondja többek között, de lecserélik Ellie Gouldingra és Lady Gagára. "És amikor éjfélkor beteszik az ABBA-t, akkor mintha megérkeztünk volna a saját szüleink házibulijára."
TÉREY JÁNOS A CURE LEMEZEIT IS RANGSOROLTA KÉRÉSÜNKRE
A szóban forgó szám a Shit And Shine-lemezről: