Divatos lett alkalmi (pop-up) boltokat nyitni egy új megjelenés alkalmából - a Foo Fighters ennél tovább ment: kocsmát nyit pár napra. Mert a valóság jobb, mint az online világ? Nem ilyen egyszerű.
A legnagyobb nyilvánosságot talán a rajongókat végtelenségig várakoztató Frank Ocean pop-up shopja kapta, de nem ez volt az egyetlen ilyen akció. A Foo Fighters Arms nevű kocsma azért nagyobb szabású, egyrészt mert egy kocsma, másrészt egy héten át nyitva lesz (szeptember 14-20.). Lesznek különféle események a rajongók és a nagyközönség számára - hétfőn pub quiz! -, valamint exkluzív és limitált FF-cuccokat lehet vásárolni, no meg persze FF-sört. Mindez Londonban lesz, és a dolog értékéből csak alig von le valamit, hogy egy "Keep Calm And..." poszttal sikerült beharangozni. No és persze mindez a Concrete And Gold című új lemez promóciója, ami pénteken jelenik meg.
ILYEN VOLT A FOO FIGHTERS AZ ARÉNÁBAN - GALÉRIA
Szóval arról lenne szó, hogy a PR-osok is végre rájöttek, hogy a valódi, kézzel fogható, adott esetben megiható valóság jobb, mint akárhány online lájk és megosztás? Nem pont. Inkább arról van szó, amit a nagy zeneipari konferencián, a Midemen (beszámolónk itt olvasható) egy kerekasztal-beszélgetésben egy PR-os meg is fogalmazott: most éppen az a legmenőbb, ha van egy "való világbeli" esemény, ami aztán rengeteg megosztást generál a közösségi oldalakon. Ha az ember elmegy a Foo Fighters-kocsmába, akkor nagyobb valószínűséggel posztol valami képet onnan, és az lelkesebb és egyedibb lesz, mint ha csak kiírja, hogy "hú de jó, már lehet streamelni a kedvenc zenekarom új lemezét a Spotify-on!!!!"
Amúgy van egy új beharangozó dal is - nemrég pedig klipet is készített a Foo Fighters, azt már megmutattuk.
ÍGY JÁTSSZA 1000 OLASZ RAJONGÓ A FOO FIGHTERS SLÁGERÉT