Terrace Martin, az utóbbi évek egyik legtöbbet foglalkoztatott, legsokoldalúbb amerikai producere, Kendrick Lamar állandó zenei támasza júliusben jelenteti meg The Pollyseeds nevű szupergrupja bemutatkozó albumát. Elsőként egy fülledt funk-dzsessz hibrid csinál kedvet az elsőrangú zenészeket felvonultató lemezhez - és máshoz is.
Az 1980-as születésű Terrace Martin édesapja dzsesszdobos, édesanyja énekes, így nem igazán volt kérdés, hogy milyen pályára kerüljön, ő pedig teljes gőzzel és teljes szélességgel hasít rajta a kétezres évek közepe óta. A multiinstrumentalista-zeneszerző-producer otthon van hiphopban, R&B-ben, funkban, dzsesszben, popban egyaránt, ahogy mindezek különböző mértékű és módú elegyítésében is. Hogy ki mindenkivel dolgozott, nem sorolnánk fel; az utóbbi években ő Snoop Dogg lemezeinek rpoducere, és ugyanígy fontos háttérembere Kendrick Lamar minden eddigi albumának (különösen a To Pimp A Butterfly zenei rendezésében volt meghatározó szerepe), de kollaborált St. Vincenttel éppúgy, mint Herbie Hancockkal, vagy nem olyan régen Kacy Hillel. 2011 óta hat önálló stúdióalbumot is kiadott (a 2016-os legutóbbit Grammyre jelölték), a legújabb projektje pedig egy összetételében eklektikus, zenéjében fúziós The Pollyseeds szupergrup, mások mellett a dzsessz jövőjének kikiáltott szaxofonos Kamasi Washington, a neves dzsesszbillentyűs Robert Glasper, valamint énekesek és rapperek alkalmi tömörülése. Martin a gyökerei előtt tiszteleg a július 14-én megjelenő The Sounds Of Crenshaw Vol. 1. albummal (a cím szűkebb pátriájára, Los Angeles Crenshaw nevű városrészére utal), melynek első beharangozó dalában Prince szexfunkja, a nyugati parti elasztikus p-funk és a fúziós dzsessz.forr össze, akár a buja vágyaktól fűtött testek.