Csak hallucinálok, vagy tényleg én vagyok az összes lemezborítón?

2017.01.18. 15:15, Frontrecorder

moonbounce.jpg

A lemezborítókkal való játék megunhatatlan: térképbe illesztve, gyerekekkel rekonstruálva, arcra festve, ételként tálalvabetűmódosítással átértelmezve, megannyi ötletet láttunk már a coverek kifordítására, és nyilván fogunk is még. Egy amerikai producer most lemezborítókra montírozta magát új klipjében, a látvány fenomenálisan vicces.

Oké, ez az ötlet sem új, a kanadai Kalle Mattson már elsütötte 2015-ös klipjében, ahol 35 kedvenc lemezének borítóképébe illesztette magát és kísérőzenészeit, de Corey Regensburg, a Moon Bounce művésznéven pár éve nyomuló philadelphiai elektronikus "mutánspop" dalszerző-producer most tovább tudta fokozni a geget teatralitásban és komikus hatáskeltésben. A március 10-én megjelenő albumát beharangozó Drugs című dalának klipjében egy szemüveges nerd betéved egy lemezboltba, ahol minden borítón az ő arcát és testét látja, ráadásul a lemezborítók megelevenednek - akár egy bizarr kábítószeres tripben. A videóban minden szerepet Regensburg játszik, fergetegesen, ami nem véletlen, eredetileg ugyanis musicalszakra járt, de ezt aztán túl szűk önkifejezési módnak érezte. Hát, itt aztán megvillantja sokoldalúságát, zeneszerzőként, előadóként és színészként egyaránt nagyot alakít. A klipet egyébként a Mock'n'Roll kollektíva fiktív, szatirikus lemezborítói ihlették, és azokhoz hasonlóan itt is létező lemezborítók adták az alapot, közismertek (Grace Jones: Do Or Die, Prince: Lovesexy) és trash-kategóriás gyöngyszemek.

https://recorder.blog.hu/2017/01/18/csak_hallucinalok_vagy_tenyleg_en_vagyok_az_osszes_lemezboriton
Csak hallucinálok, vagy tényleg én vagyok az összes lemezborítón?
süti beállítások módosítása