Judák Bence – Kedvenc 2015-ös dalok

2015.12.30. 11:31, rerecorder

une_mg_7019-tt-width-1600-height-1067-bgcolor-ffffff.jpg

Az év végi összegzés hagyományos módja a Recordernél, hogy a közösen összeállított Top 50-es albumlistát követően kedvenc dalainkat szerzőnként publikáljuk. A 2011-es, 2012-es, 2013-as és 2014-es sorozat után itt a 2015-ös daldömping, a stáb ABC-rendjében haladunk, a felvételek egy rögtön meghallgatható playlistben, rövid kommentárokkal – a sort Biczó Andrea és Csada Gergely nyitotta, Dömötör Endre és Elekes Roland után most Judák Bence az aktuális dj! (Nyitóképen a Django Django.)

Ez az év először nagyon rossz volt. Aztán nagyon jó.


A RECORDER SZERZŐINEK - KÖZTE JUDÁK BENCE - KEDVENC 2015-ÖS ALBUMAI.


Hop Along
: Texas Funeral

02hopalong.jpgAz austini zenekar sok slágeres és pavementes száma közül ez a legslágeresebb, legpavementesebb.


Ogli G
: Ez a város

Rímek.


FFS
: Johnny Delusional

Van a Dini, a lakótársam, vele mindig azt játsszuk, hogy tükörfordításban énekeljük a dalszövegeket magyarul, és ez a Téveszmés János esetében a legviccesebb. ♪♫  „Noha akarlak, tudom, hogy nincs esélyeeeeeeem.”  ♪♫


Shamir
: On The Regular

Van a Dávid, egy másik lakótársam, aki a Jamiroquait nem szereti, ezt meg igen.


The Libertines
: Gunga Din

Ez a dal nekem olyasmit jelent, hogy elmentél, és szétbaszódtál, aztán visszajöttél, és összeszedted magad, most meg majdnem olyan jó, mint mielőtt elmentél.


Kendrick Lamar
: King Kunta

Rajtam a Vityós Andortól 1800-ért vásárolt baseballsapka a legnégerebb dolog, így annyira a TPAB-t sem értem. De a Kendrick gyermek szépen mosolyog, és olyan jószívű.


Royal Headache
: Carolina

Bármelyik számot ideírhattam volna a lemezről, de ez van olyan érzelmes és szívszorító, mint amikor a hitvány Ákos fekete-fehér klipjében esnek össze az öregek.


Szabó Benedek és a Galaxisok
: Egyetleneim

szabo_benedek_es_a_galaxisok_szombat_eva_1.jpgBocs Benedek, az albumodért semmit nem fizettem, de annyiszor meghallgattam Deezeren, hogy a streamdíjból szerintem egy sör kijön.


Father John Misty
: When You Are Smiling And Astride Me

Ülök az óceán partján, geci szar kedvem van, miközben ez megy. Kicsit hiányzik azért.


The Very Best
: Mariana

Nem kellett sokszor meghallgatnom, hogy mindenhol dúdoljam ezt a szá-á-á-á-á-mo-o-o-o-ot.


Courtney Barnett
: Depreston

Szerintem én tavasszal voltam életemben a legszomorúbb, és emlékszem, ahogy csütörtök este megyek haza a Terror Háza előtt, és ez szól.


Django Django
: Shake and Tremble

Nem értem, hogy az első lemezt hogy lehet szeretni, se azt, hogy a másodikat meg hogy nem.


Plusz néhány régi szám, ami még évvé tette az évet:

Kevin Ayers: Carribbean Moon
Grizzly Bear: Sun In Your Eyes
Air: All I Need
Real Estate: Wonder Years
Dopethrone összes
Lana Del Rey: Summertime Sadness (Cedric Gervais Remix)
Jan Wayne: Only You
Fu Manchu: Evil Eye
The Rapture: How Deep Is Your Love?
David Lyme: Bambina
LL Junior: Mr. Ragamoffin
GWEN STEFANI: THE SWEET ESCAPE
A jobb Jamiroquai-kislemezek
Madison Avenue: Don’t Call Me Baby
Guns N’ Roses: November Rain
Wilco: Impossible Germany napi ötször
Michael Jackson: You Rock My World


JUDÁK BENCE KEDVENC 2014-ES DALAI ITT HALLHATÓK.

A 2013-ASOK ITT. 

A 2011-ESEK PEDIG ITT.

https://recorder.blog.hu/2015/12/30/judak_bence_kedvenc_2015-os_dalok
Judák Bence – Kedvenc 2015-ös dalok
süti beállítások módosítása