Dal- és klippremier! Gazsi Rap Show. L.A.P.

2015.05.08. 15:30, Frontrecorder

gazsirapshow.jpg

A tavaly októberben, az ASAN magyar netlabelnél megjelent nagyszerű M.U.R.Zs.I., majd a decemberi, RobotDeckkel közös EP után végre ismét hallat magáról az egyik legunikálisabb hazai rapper, Gazsi Rap Show. aki a Magyarradarunkra is felkerült, kilétét elfedő Unravel produceri bevonásával készített egy belassultan gördülő új számot, és rögtön egy klipet is hozzá. 

A L.A.P. tavaszi meglepetésként futott be, de át is adjuk a szót Gazsinak, meséljen ő a dal és a klip születéséről: "Nemrég költöztem egy új lakásba, ami az utcafronton van, így a hangerő jóval nagyobb, mint az előző helyen, de szerencsére közel van a park. Ez nagyon jó, mert a különböző típusú alkotófolyamatok között jó kicsit kiszellőztetni a fejet. Általában közlekedési eszközön tudok legjobban írni, meg olyan helyen, ahol viszonylag gyorsan történnek dolgok, de a környezet változatlan. Ez a szám úgy született meg, ahogy a M.U.R.Zs.I.-n is néhány, leírja azt amit látok, és közben egy kicsit el is gondolkozom azon, hogy mit is láttam. A zenét Unravel írta, akit a Soundcloudon keresztül ismertem meg. Nagyon titokzatos figura, eddig csak egyszer találkoztam vele élőben. Valószínűleg több szám fog még készülni vele közösen. Ajánlom mindenki figyelmébe, nagyon tehetséges producer! A videót én csináltam, ez a második teljesen egyedül készített klipem. Miközben készítettem, azon gondolkodtam, hogy a szöveg sokkal sűrűbb, mint ahogy elsőre hangzik, és nagyon sok rejtett üzenet is van benne, majd kiderül ez mennyire jön át a hallgatóknak. Ha minden igaz, ez a szám a következő Gazsi Rap Show nagylemezen lesz rajta, amelyik még nagyon kezdeti stádiumban van."

Íme tehát a budapesti tömegközlekedés által ihletett, reflexiókra reflektáló remek új Gazsi Rap Show-klipdal:

https://recorder.blog.hu/2015/05/08/dal-_es_klippremier_gazsi_rap_show_l_a_p
Dal- és klippremier! Gazsi Rap Show. L.A.P.
süti beállítások módosítása