Aranyat hozott Yonderboi Vodafone-os hangtérképe Cannes-ban

2013.01.31. 18:52, recordernews

yonder_1.jpg

A franciaországi Cannes-ban 1967 óta megrendezett, a világ zeneiparának legnagyobb szeánszaként emlegetett MIDEM idén egy elsöprő magyar sikert is hozott: Yonderboi és a Vodafone közös Hangtérkép-kampánya elnyerte a legjobbnak járó díjat marketingkampány-kategóriában.

A FLAMING LIPS PEDIG AUTÓT REKLÁMOZ AMERIKA NEMZETI ÜNNEPÉN, A SUPER BOWL-ON.

Ahogy azt mi is megírtuk, a külföldön is jól csengő nevű zenész a mobilszolgáltató kampányának keretében arra vállalkozott, hogy bárki által okostelefon segítségével beküldött hangmintákból elkészíti az ország (tulajdonképpen közösségi) dalát, a Soundmappinget, aminek premierje szeptember 22-én zajlott le a zsámbéki romtemplom tövében. Így Yonderboinak kis túlzással egy csomó alkotótársa lett hirtelen.

A Kreativ.hu szerint a Team Red ügynökség által tető alá hozott Hangtérkép-kampány olyan nagyszabású (és alighanem tőkeerősebb) projekteket utasított maga mögé, mint a Coca Cola olimpiai kampánya, vagy a Nokia Music és az AT&T által létrehozott Green Day live in New York City.

RENDELD MEG A RECORDER MAGAZIN 2. SZÁMÁT YONDERBOI-CÍMLAPPAL ÉS -INTERJÚVAL!

Íme a kampányhoz kapcsolódó filmek, amikben Yonderboi hangokat keres, lakóteleptől a Balaton-partig:

Hogyan mutatták be a nemzetközi zsűri előtt kampányaikat a pályázók? Íme a döntőbe jutott ügynökségi prezentációk, köztük 1:33-tól a hazai Team Red kreatívigazgatójának, Istvánffy Zoltánnak az előadása:

https://recorder.blog.hu/2013/01/31/aranyat_hozott_yonderboi_hangterkepe
Aranyat hozott Yonderboi Vodafone-os hangtérképe Cannes-ban
süti beállítások módosítása