(X) A legfrissebb albumával éppen pár napja visszatérő Dandy Warhols négy évvel azután futott be rendesen a Vodafone-reklámba eladott Bohemian Like You című számmal, hogy kijött az első nagykiadós lemezük. Most a te zenekarod is ugyanilyen ütemben törhet legfelülre, feltéve, hogy van egy nem agyonhasznált számotok, amely ugyanígy passzolna egy Vodafone-reklámba! A Vodafone Magyarország ugyanis szigorúan hazai zenét keres következő tévés kampányához, és nem csak dollárokkal honorálja majd a nyertes számot, de kifejezetten ragaszkodik hozzá, hogy a reklámtól függetlenül saját klipetek is készüljön hozzá, amibe szintén beszállhatnak. Nincs műfajbeli és egyéb megkötés sem: olyan számot keresnek, ami szerintetek jól megy egy reklám alá, van egy erős instrumentális vagy legfeljebb vokálokkal megtűzdelt része, és ha a zsűri szerint is úgy ragad a fülbe, mint a legveszettebb pop, már nyertetek is.
Lehettek már befutott fesztiválbajnok zenekar és teljesen ismeretlen gyékényesi hálószoba-projekt. Lehetsz szólózenész és lehettek ironikus metálbanda. Nevezhettek olyan számmal, amely már rég kijött és két éve demóként a fiókban porosodó dédelgetett kedvenccel egyaránt, csak ne legyen még agyonjátszva a szám, mert azokat már mindenki ismeri. Az egyetlen lényeges feltétel, hogy saját dallal nevezzetek, és ne zavarjon titeket a gondolat, hogy könnyen befuthattok a reklám farvizén.
A Vodafone amellett, hogy az összes tévénéző fülébe beülteti a számot, a nyertesnek 3000 dollárt is felajánl. 1500-at azért, hogy a háromhetes kampányban használhassa a dalt, további 1500 dollárral pedig a klipetek elkészítéséhez járul hozzá a cég. A számot május 2-ig várják a hello.hu@vodafone.com címre mp3-ban: kísérőszövegként a zenekar nevét, és ha van, honlap/facebook/myspace elérhetőségeteket plusz egy kontaktot kérnek.
A reklámzene-pályázat további részletei a Vodafone oldalán:
http://www.vodafone.hu/reklamzene