(X) Az elektronikus zene elkötelezett szerelmeseinek talán felesleges is ecsetelni az oklahomai színtér új hullámának közösségformáló erejét, hiszen ahogy a tengerentúli mainstreambe is betört a dubstep, úgy a kisebb földalatti mozgalmakban számtalan friss DJ és kollaboráció igyekezett, egyben igyekszik bizonygatni a mai napig, hogy megalázkodó bekapcsolódás mellett is hallathatja valaki a hangját ebben az egyre inkább túltelítődő hangzásban. Hasonlóképp érdemli ki a figyelmet a Kids At The Bar legénysége is, hiszen a duó két tagja, a producerként is ismert Chad „Rad” Raunborg, valamint Matt „Master” Buckley koncertszervezéssel (Decibel Dubstep Party) és kiadózással (Killpop Records, ahova a tulajdonos Eli Smith hívta meg őket) is igyekszik segíteni a műfaj, és úgy általában az elektronikus hangzás helyi térnyerését.
Ilyenkor persze jogos a kérdés, hogy mindez nemzetközi viszonylatban mégis mennyit nyomhat a latba, ám ha figyelembe vesszük, hogy kik nyúlnak egy-egy mixükben a Kids At The Bar szerzeményeihez, a sokszínű és impozáns névsor (amely Tiestótól a Bingo Playersig terjed) megmagyarázza azt is, hogy a pimaszul fiatal és példaértékűen sokszínű duó hogyan készíthetett hivatalos remixeket egyes Kill Hannah- vagy Harlem Shakes-dalokhoz. Az együttes február közepén a svéd The Sounds vendégeként látogat a Dürer Kertbe, ahol a szintén duóban működő The Limousines is fellép majd.
A Kids At The Bar első, a BBC rádiójában is előszeretettel játszott slágere a So We Can Party volt: