A dj-producer-hangmérnök Lofti Árzsáng Áron néhány éve Tropiic néven próbálta ki magát a bass music hangzásokban, de bedolgozott Marge-nak is, sőt, ott bábáskodott a Minimachines garázsrock zenekar születésénél. Idén aztán új projektbe kezdett, mint High Love, ezt a trap/future beats határmezsgyéjén saját ösvényt kitaposó alteregóját stílszerűen egy kétszámos Intro-val vezette fel néhány hete, most pedig itt az első klipes dala, a Time For The Soul.
A High Love debütáló single-je november elején jelent meg ugyan, de a háttérben már jóval régebb óta körvonalazódott ez az új zenei irány. "Igazából mindig is csináltam ilyen mélyebb, chillesebb dolgokat, és fontosnak éreztem, hogy most már prezentáljam is őket valamilyen formában. Így jött a High Love, ezen a néven először dj-ztem, de nem játszottam egyáltalán saját zenéket, mivel úgy gondolom, hogy a produceri munkának és a dj-szetteknek nem feltétlenül kell egy stílust képviselni, bár nyilván vannak átfedések, hasonlóságok, meg inspirációk a kettő között" - mondja az új projektje elindításáról Árzsáng. A High Love hangzásvilágát az eddigiek alapján alapvetően a trapesen ciccegő cinek, a nyomott, belassult-elnyúlós ütemek és az érzelmes zongoraszólamok határozzák meg, valamint az erőteljesen romantikus-melankolikus hangulat. "Hogy ez milyen stílus? Nem tudom, nem szeretem a címkéket. Főleg hiphopból, meg ahhoz kapcsolódó zenékből inspirálódom, illetve régi és újabb soulzenékből, klasszikus romantikus zenékből." Mindezek a hatások remekül adódnak össze az új dalában, ami egyébként egy régebbi darab, az újabbak "kicsit pörgősebbek és dinamikusak, harsányabbak lesznek, könnyebben beilleszthetők a dj-szettekbe". Ezekből a számokból érkezik majd egy EP, most viszont itt a Time For The Soul, ami "a magányról szól. A néha teljesen indokolatlan szomorkodásról. A modern világról." Erre játszik rá a klipje is, amelyben egy fiatal lány bolyong a szürke-ködös városban / mereng otthon az ágyon fekve:
ez pedig High Love bevezető kiadványa, az Intro: