Öbölház (Kopaszi-gát), 2012. május 30.
A tavalyi debütálás sikere nyomán másodszor is megszervezi a márkák, a reklámok és a zene kapcsolatáról szóló egész napos konferenciáját a Kreatív marketingkommunikációs szaklap. A szpíkerek listája és témaválasztása idén is figyelemre méltó: a tartalom- és zeneipar külföldi és hazai szaktekintélyei elsősorban a zenefogyasztás változó trendjeit, a zenetévék, az online zeneáruházak és a streaming-szolgáltatók közti piaci verseny aktuális állását és várható kimenetelét, illetve az elérhető hallgatók/célcsoportok jellemzőit mutatják majd be és értelmezik a nézőtéren helyet foglaló reklám- és médiaügynökségi munkatársak, valamint márkamenedzserek számára, a legismertebb hazai zenei startupok képviselői pedig minden bizonnyal izgalmas prezentációkkal illusztrálják, miért is számít ma Magyarország a webes és mobilapplikációkat fejlesztő technológiai vállalkozások – messziről nézve – ideális terepének. És szó lesz persze a popsztármárkák építésének rejtelmeiről, a tévés tehetségkutatók kulisszatitkairól, sőt nem kizárt, hogy néhány popsztár hús-vér valójában is megjelenik a Kopaszi-gát új rendezvényközpontjában. Részletes program: kattintás után.
09.00-09.30
Regisztráció
09.30-09.40
Köszöntő
09.40-10.00
Mire teker a magyar? - online, offline zenehallgatás és rádiózás
Klenovszki János - NRC, ügyvezető igazgató
Sági Ferenc - NRC, marketingkutató, tanácsadó
10.05-10.35
How Cool Brands Stay Hot
Joeri Van den Bergh - Co-founder and Gen Y Expert at InSites Consulting Author of How Cool Brands Stay Hot – Branding to Generation Y
10.40-11.00
Dubstep és/vagy lakodalmas zene? Hol vannak a fiatalok zenei ízlésében a határvonalak?
Győri Adél - Millward Brown, Head of TGI and Media Unit
11.05-11.40
Kávészünet
11.40-12.00
Zenealatti – Halljuk, vagy hallgatjuk is?
Székely Levente - Kutatópont, kutatási igazgató
12.05-12.25
Zenei piac a fordítókorongon. Online zenei szolgáltatások Magyarországon
Kitzinger Dávid - Artisjus, Hangfelvétel-engedélyezési Osztályának vezetője
12.30-12.45
Colormix: Klip? Esemény? Promóció?
Kovács Tamás - Magyar Telekom, Marketing és vállalati kommunikációs igazgatóság szakértője
12.50-13.05
Ha Petőfi élne Nestont hallgatna
Bíró Attila - Mediator Group, ügyvezető
13.10-14.15
Ebédszünet
14.15-14.35
Zene a reklámban, reklám a zenében
Ágoston László - Moltopera, társulatigazgató
14.40-15.00
Hogyan fogyasztunk zenetévéket a kelet-európai régióban?
Bartosz Witak - Viacom International Media Networks, VIMN kelet-európai régiójának vezérigazgatója
15.05-15.45
Zenei startup esettanulmányok: Dragontape, Mixgar, Zenecenter
15.45-16.15
Kávészünet
16.15-16.35
Tév(é)eszmék – Zenei műsorfolyam a MüPából
Szabó Stein Imre - MÜPA, stratégiai kommunikációs tanácsadó
16.40-17.20
Zenei tehetségkutatók vs. zeneipar kerekasztal-beszélgetés
Goneth Jácint - UP Hungary, ügyvezető
Molnár Gábor - Gold Record, ügyvezető
Peremenczky Krisztina - Universal Music, marketingigazgató
Schiwert-Takács László - X-Faktor, főszerkesztő
A kerekasztal-beszélgetést Rónai András, a Quart szerkesztője moderálja.
A Magyar Telekom által szponzorált esemény szakmai médiapartnere ez alkalommal is a Recorder.
Jegyvásárlás és további információ:
http://www.kreativ.hu/esemeny/brand_and_music_2012/index.php