Brand & Music 2 konferencia

2012.05.23. 16:00, Recorder.hu

Öbölház (Kopaszi-gát), 2012. május 30.

A tavalyi debütálás sikere nyomán másodszor is megszervezi a márkák, a reklámok és a zene kapcsolatáról szóló egész napos konferenciáját a Kreatív marketingkommunikációs szaklap. A szpíkerek listája és témaválasztása idén is figyelemre méltó: a tartalom- és zeneipar külföldi és hazai szaktekintélyei elsősorban a zenefogyasztás változó trendjeit, a zenetévék, az online zeneáruházak és a streaming-szolgáltatók közti piaci verseny aktuális állását és várható kimenetelét, illetve az elérhető hallgatók/célcsoportok jellemzőit mutatják majd be és értelmezik a nézőtéren helyet foglaló reklám- és médiaügynökségi munkatársak, valamint márkamenedzserek számára, a legismertebb hazai zenei startupok képviselői pedig minden bizonnyal izgalmas prezentációkkal illusztrálják, miért is számít ma Magyarország a webes és mobilapplikációkat fejlesztő technológiai vállalkozások – messziről nézve  ideális terepének. És szó lesz persze a popsztármárkák építésének rejtelmeiről, a tévés tehetségkutatók kulisszatitkairól, sőt nem kizárt, hogy néhány popsztár hús-vér valójában is megjelenik a Kopaszi-gát új rendezvényközpontjában. Részletes program: kattintás után. 

09.00-09.30
Regisztráció

09.30-09.40
Köszöntő

09.40-10.00
Mire teker a magyar? - online, offline zenehallgatás és rádiózás
Klenovszki János - NRC, ügyvezető igazgató
Sági Ferenc - NRC, marketingkutató, tanácsadó

10.05-10.35
How Cool Brands Stay Hot
Joeri Van den Bergh - Co-founder and Gen Y Expert at InSites Consulting Author of How Cool Brands Stay Hot – Branding to Generation Y

10.40-11.00
Dubstep és/vagy lakodalmas zene? Hol vannak a fiatalok zenei ízlésében a határvonalak?
Győri Adél - Millward Brown, Head of TGI and Media Unit

11.05-11.40
Kávészünet

11.40-12.00
Zenealatti – Halljuk, vagy hallgatjuk is?
Székely Levente - Kutatópont, kutatási igazgató

12.05-12.25
Zenei piac a fordítókorongon. Online zenei szolgáltatások Magyarországon
Kitzinger Dávid - Artisjus, Hangfelvétel-engedélyezési Osztályának vezetője

12.30-12.45
Colormix: Klip? Esemény? Promóció?
Kovács Tamás - Magyar Telekom, Marketing és vállalati kommunikációs igazgatóság szakértője

12.50-13.05
Ha Petőfi élne Nestont hallgatna
Bíró Attila - Mediator Group, ügyvezető

13.10-14.15
Ebédszünet

14.15-14.35
Zene a reklámban, reklám a zenében
Ágoston László - Moltopera, társulatigazgató

14.40-15.00
Hogyan fogyasztunk zenetévéket a kelet-európai régióban?
Bartosz Witak - Viacom International Media Networks, VIMN kelet-európai régiójának vezérigazgatója

15.05-15.45
Zenei startup esettanulmányok: Dragontape, Mixgar, Zenecenter

15.45-16.15
Kávészünet

16.15-16.35
Tév(é)eszmék – Zenei műsorfolyam a MüPából
Szabó Stein Imre - MÜPA, stratégiai kommunikációs tanácsadó

16.40-17.20
Zenei tehetségkutatók vs. zeneipar kerekasztal-beszélgetés
Goneth Jácint - UP Hungary, ügyvezető
Molnár Gábor - Gold Record, ügyvezető
Peremenczky Krisztina - Universal Music, marketingigazgató
Schiwert-Takács László - X-Faktor, főszerkesztő

A kerekasztal-beszélgetést Rónai András, a Quart szerkesztője moderálja. 

 

Magyar Telekom által szponzorált esemény szakmai médiapartnere ez alkalommal is a Recorder.

Jegyvásárlás és további információ:

http://www.kreativ.hu/esemeny/brand_and_music_2012/index.php

 

https://recorder.blog.hu/2012/05/23/brand_amp_music_2_konferencia_a_markak_a_reklamok_es_a_zene_kapcsolatarol
Brand & Music 2 konferencia
süti beállítások módosítása