„A kicsikéd vagyok, kicsinálsz nagyon, de kicsit én adom, kicsikét hagyom” – Sofiyeah-klippremier

2023.12.08. 08:30, srecorder

sofiyeah.jpg

Az Anxious című debüttrackje után új single-lel jelentkezik Sofiyeah, a.k.a. Balogh Zsófi. A Partizán műsorvezetőjeként és a triola gang toplinereként is ismerős énekes-dalszerző az Impro School zenei produceri képzésén végzett, azóta egyedül készíti el hálószobapop dalait. Ismét egy jó kis szintis-vájbolós szám született.

A Smaller két nyelven is megfogalmazza azokat a gátlásokat, amelyek egy új kapcsolatban jelennek meg az emberben. „Amint közel kerülök valakihez, mindig jönnek az önértékelési parák: kicsinek érzem magam és úgy érzem, elvesztem a kontrollt, és nehezemre esik sérülékenynek lenni a másik előtt. De közben élvezem is a helyzetet, hagyom, hogy elsodorjon magával az ár. A Smaller erről a belső küzdelemről szól, de a végén ott a pozitív csavar: ha az új partnered mellett biztonságban vagy, végre hagyhatod, hogy törékeny legyél, mert a másik megtart” – mondja Zsófi.

„Production szempontból egy ön-challenge eredménye a dal: körülbelül két évvel ezelőtt kezdtem el és akkor még éppen csak ismerkedtem a produceri technikákkal. Alig tudtam összerakni egy dob alapot meg hangszíneket az Abletonban, ez a dal volt az első saját próbálkozásom. Aztán újra és újra elővettem, volt egyszer live band verziója is, majd a produceri képzés és az első single kiadása után gondoltam, itt az idő befejezni és egy rendes tracket faragni belőle.”

A Smaller klipjében Zsófi végigtáncolja Budapest belvárosát, egészen pontosan a Deák teret. „Mindig szerettem volna egy klasszikus hangulatklipet a városban, ehhez Pap Attilát kértem fel, aki a triola gang Háda című klipjét is készítette.”

JÁTÉKOS-CSAPATÓS FUTURE BASS POP – ITT VAN SOFIYEAH ELSŐ KLIPJE, AZ ANXIOUS

 

Sofiyeah a Facebookon. Instagramon. TikTokon. Soundcloudon.

Fotó: Ferencz Péter.

Premier rovat cikkeinek megjelenését a Hangfoglaló Program keretében a Nemzeti Kulturális Alap támogatta.

https://recorder.blog.hu/2023/12/08/a_kicsiked_vagyok_kicsinalsz_nagyon_de_kicsit_en_adom_kicsiket_hagyom_sofiyeah_smaller_klippremier
„A kicsikéd vagyok, kicsinálsz nagyon, de kicsit én adom, kicsikét hagyom” – Sofiyeah-klippremier
süti beállítások módosítása