Odaverős elektronika találkozása az aprólékos hangdizájnnal és ritmikai kísérletekkel - ami ráadásul még vicces is tud lenni. Ez a kritika először a Recorder magazin 103. számában jelent meg.
Az elektronikus tánczene harsányabb változataiból származó odaverős dobok, basszusok találkozása aprólékos hangdizájnnal és néha a követhetetlenség határát átlépő ritmikai kísérletekkel – így lehet leírni a Berlinben élő francia-ír DJ-producer-multimédia-művész zenéjét.
Korábbi lemezein gyakran túl klinikai volt a hangzás, csodálni tudtam, szeretni nem igazán. Itt is olykor belecsúszik ebbe, de általában elkerüli a csapdát a jó értelemben vett hatásvadász elemeknek, rave-es szintiknek és jungle-idézeteknek köszönhetően. Sőt, olykor kifejezetten vicces: a Spark akár a footwork-paródiaként is hallgatható. A csúcspont a Lamella, amiben van szintidallam (!), szenvedélyes ének (!); olyan, mint egy jungle-sláger kiállásának pont a drop előtti rákészülése, hatpercesre nyújtva, megszórva taktilis effektekkel és egy ritkán, de pusztítóan lecsapó lábdobbal. Vagyis nagyszerű.
Több ilyen még jobb lett volna, de így is ajánlom a lemezt a táncos és kísérleti elektronika határvidékei iránt érdeklődőknek.
Előadó: Zoë Mc Pherson
Cím: Pitch Blender
Kiadó: SFX
Megjelenés: 2023. március 3.
Kulcsdal: Lamella
7.5/10
Rónai András