A kanadai elektroakusztikus szerző magabiztosan folytatja az életművét. Ez a kritika először a Recorder magazin 88. számában jelent meg.
Nehéz volt megjósolni, hogy Sarah Davachi hogyan megy majd tovább a tavalyi, nem csak terjedelmében gigantikus albuma (Cantus, Descant) után, és alighanem az Antiphonalsnak az teszi a legjobbat, hogy nem akar több lenni annál, ami.
Ez a mestermű utáni következő lemez, ami nem is próbál felérni az elődhöz, helyette továbbviszi feleakkora futamidőben azt, ami a kanadai kortárs előadó zsenialitása: meghitt, ismét csak orgonára és mellotronra írt kompozíciók követik egymást, amikhez teljesen le kell halkítani a külvilágot, és hagyni, hogy a finom rezgések belülről járjanak át minket.
Előadó: Sarah Davachi
Cím: Antiphonals
Kiadó: Late Music
Megjelenés: 2021. szeptember 10.
Műfaj: modern klasszikus, elektroakusztikus, drone
Kulcsdal: First Cadence
8,5/10
Velkei Zoltán