Másfél héttel azután, hogy Billie Eilish új dallal jelentkezett (meg egy hozzá kapcsolódó animációs klippel), újra szót kér a sztár, ezúttal azért, hogy a Telekom videós kampányában hitet tegyen a millenniálok mellett.
"Nézzetek ránk! Egy rakás képernyőmániás gyerek!" Ezzel a mondattal indul a kétperces reklámfilm narrációja, amit Eilish mondott fel. Az ironikus kiindulópontban az énekesnő felsorolja azokat az előítéleteket, amelyekkel az idősebb generációk a millenniálokat szokták illetni, azazhogy csak a telefont vagy a monitort bámulják, elidegenedettek, csak pörgetik a feedet, és gőzünk sincs, mi zajlik a nagyvilágban. Közben telefonozó, bulizó fiatalokat látunk - meg a klímaválság ellen tüntetőket, aktivistákat, tizenéves ENSZ-küldötteket, akik a tinédzserek döntéshozási folyamatokba történő bevonásáért kampányolnak. A videó nemcsak a fiatalokat ünnepli, hanem a technológia, az okostelefonok és az internet pozitív hatását is hangsúlyozza, olyan példákat mutatva, ahol virtuálisan lehet valódi változásokat elérni. "Ha legközelebb megkérdezik tőlünk, mit nyomkodunk a telefonon, mutassuk meg, mihez kezdünk vele" - vonja le a konklúziót Eilish a When The Party's Over című dala aláfestésével. A Deutsche Telekom és a videó rendezője, Vincent Haycock célja az volt, hogy megragadja a nemzedék szellemiségét, és érzékeltesse, hogyan csatornázzák kollektív hangjukat a közösségi médiába, szemben azzal a disztópikus képpel, ami gyakran megjelenik a médiában a modern technológiahasználatról.