Telekom Electronic Beats. Valami szokatlant csempészni a mindennapokba.

2018.11.14. 10:45, Recorder.hu

rec067_telekom1_650_1.jpg

A Most Generáció a Telekom lokális kreatív márkaplatformja. A Most Generációhoz bárki csatlakozhat, aki megérti, hogy a digitális eszközök képesek az életében pozitív fordulatot hozni, aki meglátja a digitalizációban a lehetőségeket. A Telekom Electronic Beats kreativitásával és stílusformáló tartalmaival megtestesíti a leginkább divatformáló réteg, a 18 és 34 év közötti városi fiatalok életstílusát. Ez a csoport a legnyitottabb az innovációkra, ők azok, akik elsőként váltak a Most Generáció tagjaivá. Telekom-interjú Szabó Béla márka- és lakossági kommunikációs igazgatóval.

Mi a Telekom ambíciója a Telekom Electronic Beats programmal?

A Telekomnál azon dolgozunk, hogy a magyar társadalom minden szegmensével kapcsolatot alakítsunk ki, mindenki számára relevánssá és érthetővé tegyük a márkát. A Telekom Electronic Beats egy progresszív platform, rajta keresztül olyan véleményvezéreket érünk el, akik hatással vannak egy szélesebb közönség ízlésére.

A TEB Festival 10 éves múltra tekint vissza Magyarországon. Hogyan tudnak a piac számára releváns módon jelen lenni?

A visszajelzések alapján a budapesti Telekom Electronic Beats Festival a hazai elektronikus zene rajongói, influencerek és újságírók körében magas színvonalú megvalósítása és hiánypótló jellege miatt tett szert elismertségre. Itthon a program 2011-ben kapott igazán lendületet, akkor tartottuk először a Millenáris Teátrumban az Electronic Beats fesztivált az NVC hazai promótercsapatával karöltve. Az együttműködés olyan sikeresnek bizonyult, hogy onnantól fogva évente megrendeztük. A programot a kezdetek óta az jellemzi, hogy előremutató, máshogy nálunk nem látható elektronikus előadókat mutat be, és ezen belül szándékosan eklektikus a line-up. A 2015-ben elindult megújulási folyamat, melynek eredményeként a fesztivál már több helyszínen zajlott, kiállításokkal, filmvetítésekkel, workshopokkal és még sok egyéb, nem szigorúan zenei programmal, az idén szépen kiteljesedett Budapesten: a fesztivál soha nem látott DJ-maratonnal, hajós programmal, lifestyle markettel és pop-up hotelpartival tért vissza a magyar fővárosba, megvalósítva a lifestyle kiterjesztést. Olyan újdonságokkal, amelyek – kapcsolódva a Telekom jelenlegi márkaplatformjához – valami szokatlant csempésznek a mindennapokba, segítenek kilépni vagy legalább kitekinteni a komfortzónánkból.

Milyen kihívásokkal szembesültek, és hova jutottak el?

A nemzetközi stratégia megújulásával összhangban itthon is kibővítettük a Telekom Electronic Beats online tartalmi platformjait és új alapokra helyeztük a tartalomstratégiát is. Innovatív médiaportfóliót alakítottunk ki, melyben megtalálható az aktuális hazai elektronikus zene világába betekintést engedő EB.TV HUNGARY videócsatorna, az EB.MOST Facebook livestream-sorozat, a naponta frissülő www.electronicbeats.hu weboldal és a két közösségimédia-felület: a Telekom Electronic Beats Facebook- és Instagram-oldalai. 

A Telekom Electronic Beats Festival az utóbbi időben komoly sikereket könyvelhet el, de persze kihívásokkal is szembesülünk, mint például az ismertség további növelése, a közönségbázis szélesítése vagy a vidéki régiók integrálása. Rövid távú céljaink között szerepel, hogy bővítsük az események számát, és olyan fesztiválokkal működjünk együtt, amelyek hasonló értékeket képviselnek. Szeretnénk még több eseményt és koncertet streamingközvetítés segítségével eljuttatni az ország különböző részein élők számára. A hazai kreatív fiatalsággal egy kölcsönös előnyökön nyugvó viszonyt szeretnénk kialakítani, amely számukra ismertséget hoz, a márka pedig izgalmas tartalmakkal gazdagodhat.

(Márkatartalom.)

Ilyen volt az idei Telekom Electronic Beats Festival Budapesten:

https://recorder.blog.hu/2018/11/14/telekom_electronic_beats_valami_szokatlant_csempeszni_a_mindennapokba
Telekom Electronic Beats. Valami szokatlant csempészni a mindennapokba.
süti beállítások módosítása