Nem én bújtam ágyba két nővel - az az ikertestvérem!

2017.11.01. 11:07, RRRecorder

camila_cabello.jpg

Szappanoperák és romantikus filmek paródiája az új latin pop siker, Camila Cabello Havana című számának klipje.

Camila Cabello a Fifth Harmony igen sikeres, az amerikai X Factorban befutott lánycsapat tagja volt, első szóló nagylemeze jövőre jelenik meg. Egyébként Kubában született, ötéves kora óta él az Egyesült Államokban. A Havana eddig a legnagyobb sikere, a Billboard Hot 100 listán a 4. lett, sok más országban is a top 10-be jutott. Nemrég elkészült hozzá a klip, amit a veterán kliprendező, Dave Meyers készített. (Már csak végigtekerni is fárasztó a filmográfiáját; idén Katy Perry gyagyáskodásától Kendrick Lamar Humble-ján át SZA meztelenkedéséig terjed a skálája).

A klip eleje sűrítve parodizálja a brazil telenovelákat - csupa magas labda egymás után, de a leánykérésen már tényleg muszáj volt röhögnünk -; aztán a romantikus filmeket, a romantikus klipeket, és újból és viszont. Camila Cabello három szerepben látható benne. A végén a dedikálás az álmodóknak szól - vagyis azoknak a bevándorlóknak, akik gyerekkorukban érkeztek az USA-ba, és akiket Trump szeretne kiutasítani (legalábbis valószínűleg), bár a piszkos munkát egyelőre a törvényhozásra bízta.

Címkék: camila cabello
https://recorder.blog.hu/2017/11/01/nem_en_bujtam_agyba_ket_novel_az_az_ikertestverem
Nem én bújtam ágyba két nővel - az az ikertestvérem!
süti beállítások módosítása