Tove Lo új klipjében szexszel és drogozással teli utazásra indul egy Muppet Show-szereplőre hasonlító bábuval. A svéd énekesnőtől nem idegen a szexualitás, koncerteken például rendszeresen megmutatja a mellét.
A Disco Tits klipje egy nyögvenyelős tévéinterjúval indul, ami azt leszámítva, hogy egy mókás bábu a műsorvezető, kínosan ismerős lehet. Egyrészt kiderül, hogyan kell kiejteni Tove Lo nevét; másrészt jön az új lemeze Blue Lips címmel; az előzőnek meg Lady Wood volt a címe. A "wood" nem csak "fát" jelent, hanem erekciót is, csak ugye a hölgyeknek nincs faszuk - ÁLLJ! Ezt gyerekek is nézhetik!
EGY ÉV LEGNÉZETTEBB KORHATÁROS KLIPJE EGY HELYEN
A kényszerszünetben Tove Lo elcsábítja a műsorvezetőt (később kiderül, hogy még az állását is feladta érte), és vad utazásra indulnak, aminek során sokat drogoznak, stimulálják egymást kézzel és szájjal - sajnos autóvezetés közben is, amivel rossz példát mutatnak a fiataloknak, hiszen ez nagyon veszélyes! -, és egyszer össze is vesznek, Tove Lo jól ki is üti hepciáskodó barátját. Aki, hogy még egy kicsit bonyolódjon a dolog, néha pillanatokra valódi férfivá változik. Konkrét meztelenség nincs a klipben, viszont Tove Lo olyan minimális topban van, ami alatt nem hord melltartót, így végig jól látható, ami már a dalszöveg harmadik sorában is megjelenik, hogy "ágaskodnak a mellbimbóim".
Tove Lótól egyébként sem idegen a szexualitás. Így például szintén épp' hogy meztelenség nélkül, de szintén nagyon egyértelműen maszturbál Fairy Dust című, félórás rövidfilmjének végén, amit a Disco Titset, valamint Rihanna Workjét, a Major Lazer Lean Onját is rendező Tim Erem készített.
Koncerteken rendszeresen kivillantja a mellét. A YouTube-on több videón is található, amint a - klipjével is a 18+ kategóriát súroló - Talking Body éneklése közben fel- vagy lehúzza felsőjét. Itt van kettő, az egyiken Yes-póló (!) van rajta.
Többről van itt szó, mint hogy "szexszel mindent el lehet adni". Legalábbis ezt állítja a Baeble Music írása: Tove Lo különbözik a magamutogató énekesnők többségétől, ugyanis nála a szexualitás vállalása személyiségének lényegi része. "Ha Fergie vagy Britney énekelne ágaskodó mellbimbókról, akkor bizonyára azon gondolkodnánk, hogy miért adták ezt a szájába a dalszerzők? De amikor Tove Lo ezt teszi, akkor ez működik. Talán mértéktelensége, talán szégyenkezés nélküli személyisége miatt. Az is lehet, hogy azt szeretné elérni, hogy ne legyünk olyan túlérzékenyek a testiség képeire" - írja a cikk.
Tove Lo egyébként elég sajátos stílust alakított ki, amiben az EDM találkozik az énekes-dalszerző hagyomány egyes elemeivel, például a kíméletlen őszinteséggel - bár elég messziről indult első zenekarával: a matekrockból. Olyan sztárproducerekkel dolgozott, mint Max Martin és a Xenomania, de minden dalának legalábbis társszerzője. Sőt, másoknak is ír számokat, többek között az Icona Pop (velük még a híres svéd popsuliban, a Rytmus Musikergymnasietben ismerkedett meg), a Girls Aloud, Ellie Goulding, Hilary Duff és Nick Jonas egyes slágerei fűződnek a nevéhez, itt van belőlük egy válogatás.
Előadóként az alábbi számmal futott be, ami arról szól, hogy a szakítás utáni bánatot csak a folyamatos betépéssel, szexklubba járással bírja elviselni, netán azzal, hogy morcos apukákat szed fel a játszótéren.