Május 19-től 22-ig négy elődöntőben nyolc előadó versenyez azért, hogy bekerülhessen a VOLT Produkció és a Petőfi Rádió által szervezett Nagy-szín-pad tehetségmutató döntőjébe. A Recorder – a program médiapartnereként – ebben a cikkben már lehozta a legfontosabb tudnivalókat, köztük az indulók rövid bióit, de arra gondoltunk, hogy érdemes lenne valami érdekesebbet, személyesebbet, aktuálisabbat, pontosabbat is mutatni róluk, ezért megkértük őket, hogy – válaszolva nyolc kérdésünkre – mutassák be magukat felkészülés közben ők maguk. Döntsék el, mennyire akarják közel hozni magukat a nézőkhöz, milyen részletekre akarnak fókuszálni, hol milyenre állítják magukon az élességet és a színeket stb. – szóval hogy készítsenek magukról egy-egy szöveges szelfit. Sena küldte a nyolcadik gyorsfényképet, aki zenekarával május 22-én, hétfőn este 9-től az Akváriumban mutatja meg, mire képes.
1. Melyik volt a legnagyobb színpad, amin valaha zenéltetek? És melyik volt a legkisebb? És melyik volt a jobb?
A legnagyobb színpad, amin eddig játszottunk, az az Africa Jarc Fesztiválon volt Franciaországban. Angelique Kidjo-nak nyitottunk, aki egy óriási világzenei sztár. Szuper közönség volt és nagyon jó hangulat. A legkisebb színpad szintén Franciaországban volt, a párizsi Le China klubban. Itt a színpadról könyökkel dörzsöltük a közönséget :) Mindkettőnek különleges hangulata volt, de nekem speciel nehéz megmondani, hogy melyik jobb, hiszen mindegyik más miatt jó, illetve emlékezetes.
2. Mióta és mennyit próbáltatok kifejezetten a Nagyszínpadra? Különbözik egy ilyen próba a többitől? Miben?
Évek óta erre készülünk, hiszen azért próbálunk és játszunk folyamatosan, hogy egy ilyen versenyen vagy tehetségmutatón ne ijedjünk meg, hanem szépen, higgadtan tegyük a dolgunkat!
3. Hol próbáltok? Leírnátok, hogy milyen a próbatermetek, és hogy mit szerettek vagy nem szerettek benne?
A Kettő-Négy próbateremben próbálunk a VIII. kerületben, egy pincében. Több terem van, de mi mindig ugyanott próbálunk. Szeretjük a helyet, könnyű odatalálni bárhonnan a városból. Ráadásul barátaink üzemeltetik, így nagyon kedvezményesen járunk ide. Tiszta, jók a felszerelések és a hangulat is. Nincs mit nem szeretni rajta :)
4. Kampányoltok? Ha nem titok, eláruljátok, hogy mivel próbáljátok magatok mellé állítani, illetve aktivizálni a közönséget? És mivel próbáljátok meggyőzni a zsűri tagjait?
Azzal akarjuk a zsűrit és a közönséget is meggyőzni, ahogyan kiállunk a színpadra! A zene és a zenélés beszél magától, aztán meglátjuk, meddig jutunk vele. Persze a Facebook-oldalunkon és az Instagramon megy a kampányolás ezerrel!
5. Mi lesz a koncertprogramotok? Készültök új dalokkal vagy inkább biztosra próbáltok menni, és az ismertebbek közül válogattok?
A koncertprogramunk vegyes. Most jelent meg az új lemezem, a Feathers, ami tele van új dalokkal. Nyilván előadunk róla sokat. De persze az ismertebb dalainkat sem hagyjuk ki, hiszen azok nélkül nincs buli!
6. Miért jó nyerni? Miért jó a legnagyobb fesztiválszínpadokon játszani? Vagy miért jó nem nyerni? Anélkül is megéri?
Miért jó nyerni? Csak úgy… nyilván a sikerérzet, a visszajelzés a környezettől, hogy jól csinálod, amit csinálsz. Mindenkinek jólesik egy pacsi a jó munkáért. De persze ha nem nyerünk, az se baj, hiszen az élet tele van érdekességekkel, kanyarokkal, kudarcokkal, más sikerekkel. Nyilván óriási lenne nagyszínpadon is megmutatni magunkat, a zenénket, jó volna esélyt adni a zenénknek, hogy sok-sok emberhez eljusson, de azt hiszem, a főnyeremény nélkül is sikerülni fog, hiszen annyira figyel a média a műsorra, hogy a nevünk máris sokkal több helyre eljutott, ez pedig sokat számít.
7. Zenélni: hány százalék öröm, hány százalék szenvedés? Miért annyi, amennyi?
-
8. Nyerni: hány százaléka múlik rajtad, hány százalék pedig a szerencsén? Miért?
Fogalmam sincs, mennyi az önrész és mennyi a szerencse. Gondolom, ez mindig változik, de talán az önrész a több. Olyan 67 százalék körül biztos van, mert munka nélkül a szerencse és a siker is elkerül…
Sena május 22-én 21 órakor lép a Nagyszínpadra az Akváriumban > Facebook-esemény ITT.