A női test fegyverként való bemutatása nem kifejezetten nevezhető új fejleménynek a popkultúra történetében, de Brooke Candynek - aki a Hustler pornómagazin szerkesztőjének lánya - mégis sikerült új szemszögből meglovagolnia a témát.
Az énekesnő zenéjével is bőven rászolgál a figyelemre, hiszen valószínűleg nem sok olyan előadót tudnánk mondani, aki már debütáló albumának megjelenése előtt a háta mögött tudhat egy nyugodtan ikonikusnak is nevezhető korszakot, ami Candy esetében Grimes Genesis című videójának uralásában csúcsosodott ki.
EZT AZ ESZTÉTIKÁT AZTÁN A VÉGLETEKIG FELCSAVARTA 2012-ES, DAS ME CÍMŰ SAJÁT KLIPJÉBEN.
Ez a kirívó stílus az elmúlt években sokat finomodott, ami nem kis részben a hamarosan megjelenő lemez producerének, SIA-nak is köszönhető, a két énekesnő közös munkájának következtében pedig nemcsak a hangzás, de az abban hordozott üzenet is sokat kristályosodott. A Paper Or Plastic látványvilága jóval koncentráltabb korábbi munkáinál, a letisztultabb, szintetizátorok uralta megszólalás pedig csak tovább súlyosbítja a videó baljós hangulatát, amiben az elnyomás alatt élő nők egymásban, és meztelen testükben találják meg az erőt az ellenállásra.
A klipben található lóval való szinte meztelen flörtölésre már nem találtunk ilyen kielégítő magyarázatot, de a hatás mindenesetre itt sem marad el: