Ha valaki nem tudná, Baauer volt felelős a Harlem Shake őrületért, akinek debütlemezével nem sikerült hasonló hatást elérnie. A kollaborációkkal megpakolt albumot itt meghallgathatjátok.
Megjelenés: 2016. március 18.
Stílus: elektronika, trap, bass
Kulcsdal: Way From Me
Ha valaki szinte egyszemélyben felelős egy világjelenségért (Harlem Shake, ugye), ami ráadásul első dobásra összejött, akkor tök érthető, hogy keserves szülés a debütlemez. Kell neki négy év, de ki kell jönnie, mert elvárás. A Diplo-pártfogás után a glasgow-i trap/bass-színtérhez, Hudson Mohawke-hoz (plusz TNGHT) és Rustie-hoz csapódó amerikai Baauer mintha ezt palástolná az Aa-n. Részben rustie-san töredezett (és befejezetlen hatású), részben meg nagyigényű grime-os kollaborációkkal megpakolt, globalbass felé is kitekintő (sőt K-Pop producert is csatasorba állító), de végig hányaveti, már túl laza hatású. Amúgy meg persze nem rossz, de nem is forradalmi, egy jó félórás névjegykártya, amiről vagy még lemaradt, vagy már lekopott néhány fontos adat.
7.5/10
Dömötör Endre
SZEX A ZUHANÓ AUTÓBAN - BAAUER KLIP, MI MÁS?
a debütlemez:
a Day Ones-hoz készült videoklip, ami tulajdonképpen se nem videó, se nem klip: