Baauer: Aa (lemezkritika)

2016.06.16. 19:08, prerecorder

baauer_jake_michaels_06_uhzcst_kmucok.jpg

Ha valaki nem tudná, Baauer volt felelős a Harlem Shake őrületért, akinek debütlemezével nem sikerült hasonló hatást elérnie. A kollaborációkkal megpakolt albumot itt meghallgathatjátok. 

baauer-aa-2016-2480x2480.jpgKiadó: LuckyMe

Megjelenés: 2016. március 18. 

Stílus: elektronika, trap, bass

Kulcsdal: Way From Me

Ha valaki szinte egyszemélyben felelős egy világjelenségért (Harlem Shake, ugye), ami ráadásul első dobásra összejött, akkor tök érthető, hogy keserves szülés a debütlemez. Kell neki négy év, de ki kell jönnie, mert elvárás. A Diplo-pártfogás után a glasgow-i trap/bass-színtérhez, Hudson Mohawke-hoz (plusz TNGHT) és Rustie-hoz csapódó amerikai Baauer mintha ezt palástolná az Aa-n. Részben rustie-san töredezett (és befejezetlen hatású), részben meg nagyigényű grime-os kollaborációkkal megpakolt, globalbass felé is kitekintő (sőt K-Pop producert is csatasorba állító), de végig hányaveti, már túl laza hatású. Amúgy meg persze nem rossz, de nem is forradalmi, egy jó félórás névjegykártya, amiről vagy még lemaradt, vagy már lekopott néhány fontos adat.

7.5/10

Dömötör Endre


SZEX A ZUHANÓ AUTÓBAN - BAAUER KLIP, MI MÁS?


a debütlemez:


a Day Ones-hoz készült videoklip, ami tulajdonképpen se nem videó, se nem klip:

https://recorder.blog.hu/2016/06/16/baauer_aa_lemezkritika
Baauer: Aa (lemezkritika)
süti beállítások módosítása