A holland Bavaria sörgyár új reklámja azzal a közkedvelt összeesküvés-elmélettel játszik el, hogy a halottnak hitt hírességek valójában egy lakatlan trópusi szigeten bujkálnak. A szpotban ezt teszi Elvis, Kurt Cobain, Marilyn Monroe, Tupac Shakur és Bruce Lee, akik a nagy közös rejtőzködés alatt vidáman szürcsölik a hűsítő Radlert, vagyis sör-limonádét.
Lassan közeledik Kurt Cobain öngyilkosságának 20. évfordulója, hogyan máshogy kellene hát meggyalázni az ő és a többi halott zenész/színész emlékét, mint egy béna reklámmal. Ha élő zenészek szerepelnek kínos reklámokban, az egy dolog, de halott hírességeket cikis helyzetbe hozni az igazi "kunszt", és a holland sörgyárnak ez most nagyszerűen sikerült - nem az ízetlen tréfával van a baj, hanem azzal, hogy nem vicces, helyette viszont totális blődség.
A kisfilm szerint egyébként Marilyn Monroe és Tupac jól összemelegedtek, és bár a színésznő eléggé megöregedett, azért élvezettel kenegeti szét a napolajat a rapper "THUG LIFE" tetkóján. Cobain és John Lennon valószínűleg ugyanarra a felszolgálócsajra nyomulnak, szegény Bruce Lee-nek pedig még itt sem jut semmi szórakozás, ő őrködik, hogy a közeledő hajók meg ne lássák a túlvilági partit. Bent a házban meg valószínűleg Michael Jackson és Freddie Mercury füstölik Bob Marley anyagát, csak azt nem láthatjuk, mert mellettük ott fekszik Jim Morrison totál beállva. Ha-ha-ha.
BOB DYLAN UGYAN ÉL, DE KÍNOS REKLÁMOKBÓL Ő IS SZÉPEN KIVETTE A RÉSZÉT AZ IDEI SUPERBOWLON.
A Bavaria Radler reklámja:
a Nirvanának ez a véleménye a dologról:
John Lennon is csak azt akarja:
Tupac sem tud másra gondolni: