Nekünk eszünkbe nem jutna a Boards Of Canada kihalt hangtájakat festő poszt-apokaliptikus/ antiutópisztikus zenéjéről a sportra asszociálni, úgyhogy nem is igazán tudjuk hova tenni, hogy a Nike új, spéci gördeszkás cipőjének reklámfilmje alatt a skót elektronikus zenei testvérduó hét év hallgatás után megjelent, Tomorrow's Harvest című idei albumának egyik száma szól.
A reklám tárgya az első cipőmodell, amely a Nike boarder divíziója és Brian Anderson profi deszkás Project BA név alatt futó kooperációjának eredménye. A futócipőszerűen felfelé hajlított orrésszel bíró, speciálisan a deszkás trükkökhöz (flipekhez) szabott cipőt a Nike tervezője, Fabricio Costa alkotta meg Anderson elképzelései alapján, aki az egészhez a (hír)nevét adja. A 37 éves, tizenöt éve profi deszkás a főszereplője a lábbeli reklámfilmjének is, amelyben előbb átöltöztetik, majd bemutat egy flipet, hogy ezután több vödörnyi rózsaszín festéket zúdítsanak rá. Ha ez nem lenne elég WTF, az összhatást csak még furábbá teszi a zeneválasztás: a Boards Of Canada Reach For The Dead című misztikus-magasztos felvétele. Valószínűleg a sejtelmesség volt a cél, de valahogy a kép és a zene nekünk nem áll össze, bár a szpot kétségtelenül kúl.
A cipő megszületéséről készült rövid doku:
Ez pedig a BOC-szám idegenül gyönyörű klipje: