Revue feat. Polar Dear: You Can Handle It (klippremier)

2013.09.12. 11:00, rerecorder

revue_1.jpg

Radio Panic-es Sívó Dániel Revue nevű szólóprojektjétől a nyár elején mutattunk be egy - a Polar Dear-es Borsos Oleg vendégénekével ékesített - slágeres szerzeményt (a You Can Handle It hamarosan egy külföldi kiadónál is megjelenik), a dalpremier után most az ahhoz készült klip premierje következik.

revue-feat-polar-dear-borito_vegl_1.jpgA nyár végére ígért vokálos második Revue EP megjelenése még kicsit csúszik, de a napfényes-house-os beharangozó dalhoz készült egy stílusos, nyárias videó, melyről így mesél Sívó Dániel: "Még nyár elején vettem fel a kapcsolatot Koblicska Örssel, a frissen végzett filmművészetis rendezővel. Többszöri megbeszélés, egyeztetés után július végén neki is láttunk a munkálatoknak. Az elején nagyon furcsa volt ez az egész, és kicsit féltem is, mivel nem kellett intéznem semmit, a forgatáson is csak magammal kellett foglalkoznom, hogy mire én jövök teljesen elkészüljek, a stáb pedig ezerrel pörgött, hogy minden rendben legyen. Nagyon profi volt az egész és iszonyatosan jó érzés, hogy az első videoklipemen ilyen komoly körülmények között dolgozhattam és egy nagyon szép alkotás születhetett. Nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki csak részt vett ebben az egészben."

Koblicska Örs rendezőt is megkérdeztük a klipforgatásról: "A klip számomra tulajdonképpen egy kiegészítő, kísérő műfaj, a zenével együtt létező egység. Azt gondolom, hogy az utóbbi évek dimenzionálták túl, annyira hogy már-már néha legyűri társát. Persze ez sok fantasztikus végterméket szült, gondoljunk csak Woodkid, vagy Bon Iver klipjeire. Én úgy érzem - eddigi munkáim során -, és most sem gondoltam túl a dolgot. Van egy alapeset, egy konfliktusos szituáció, amit vagy felold, vagy megértet, vagy csak bemutat az ember. Én bemutatni szeretek. Helyzetünkben egy fiatalember az alany, akivel vélhetően valami nagyon meghatározó, meghatározóan szomorú dolog történhetett, hiszen az állatpreparátumok készítéséből, valamiét hirtelen átnyergelt a fiatal lányok élő szoborrá alakításába. Persze ez sem feltétlenül derül ki a sztoriból, inkább valami előtörténetről lehet szó. A klipen kívüliről. Nem szeretnék semmibe belebonyolódni, semmit magyarázni, a klip az, amit lát a néző, illetve amit bele szeretne látni. Nem készült volna el a klip ha ennyi fiatal, tehetséges ember nem tette volna hozzá a szakmaiságát és a tudását. A Színház- és Filmművészeti Egyetem hallgatóinak köszönhető a munka meghatározó része, de olajozottan működött a rendszer a teljes stábbal. A különleges helyszín biztosításáért nagy köszönet jár Nobilis Kristófnak es Nagy Noéminek, akik feltétel nélkül a stáb segítségére voltak."

A Revue jövőjéről is szó esett, Dani a nyár végére ígért EP-ről is beszélt: "A kislemez csúsztatása mellett két okból döntöttem, egyik, hogy mindenféleképpen szerettem volna megvárni a klip megjelenését. Másik, hogy a You Can Handle It-re egy külföldi kiadó, a Gooseneck Records is lecsapott, körülbelül még két hét mire megjelenik a dal és plusz öt remix. Nem akartam keverni a dolgokat, hanem türelmeset vártam, így október közepére, végére várható a második EP."

a You Can Handle It című instant fülbemászó dal 'szembetűnő' klipje pedig itt látható:

a Revue Soundcloud-oldala

a Revue Facebook-oldala

https://recorder.blog.hu/2013/09/12/revue_feat_polar_dear_you_can_handle_it_klippremier
Revue feat. Polar Dear: You Can Handle It (klippremier)
süti beállítások módosítása