Minden bizonnyal a Hangmás az első magyar zenekar, amelynek neve rákerült egy kólás dobozra. A rajongókat azonban rögtön el is kell keserítsük: a "Hangmás ízű" Coca-Cola nem merchandise-termék, mindössze egy darab létezik belőle. Ami viszont tömeges fogyasztási cikknek készül, az az új Hangmás-album, amely a tervek szerint ősszel jelenik meg.
Na de akkor mi is ez az egész Hangmás-kóla dolog? Minda Endre frontember civilben egy neves reklámügynökségnél dolgozik, amely cég részt vett a magyarországi Coca-Cola kampányában.
A PUNCIM ÍZE AKÁR A PEPSIÉ - KI IS KEZDTE ÍGY A KONCERTJÉT?
A projektben résztvevőknek az üdítőital gyártója személyre szóló csomagolású dobozos kólával kedveskedett, Endre neve helyett viszont poénból a Hangmásét nyomták az alumíniumdobozra, íme:
JÉ, EZ MEG ITT EGY COCA-COLÁS DOBOZNAK TŰNŐ KAZETTA!
A zenekart nemrég ugyancsak egyedi módon örökítette meg az Anormal Sessions brigádja, a hat tag egy-egy portréfotójából rösszerakva a Hangmás közös zenekari arcképét:
A zenekar egyébként jelenleg ősszel megjelenő negyedik nagylemezén dolgozik. Minda Endre a Recordernek úgy jellemezte az albumot, hogy "megzenésített középső ujj lesz mindenki arcába, akinek a magyar gitáralapú popzene egyenlő a rádióbarát jópofáskodással." Egyúttal az eddigi legsokszínűbb, leginkább bipoláris anyagával készül előrukkolni a Hangmás. A tavaly ősszel megjelent szép szerelmes dal, az Újratervezés az album pozitív pólusa, a másik véglete pedig a Ginatonic, amiben a képzeletbeli főhős alattomosan begináztat valakit, hogy testileg-lelkileg kihasználja. "Ez a két dal annyira eltér egymástól, mintha két különböző zenekar írta volna őket, de éppen ez volt a cél, hogy ledöntsünk minden korlátot" - árulta el az énekes.
MINDA ENDRE ÍRT IS NEKÜNK, MÉGHOZZÁ AZ ÚJ NICK CAVE AND THE BAD SEEDS-ALBUMRÓL.
Jöjjön hát a készülő lemez egyik pólusát jelentő Újratervezés szöveges videója: