Nem elég, hogy a nyugati parti hip hop ikonikus alakja, a csillagszemű 2Pac egy sok évszázados trükkel és némi háromdimenziós rásegítéssel életre kelt az idei amerikai Coachella fesztiválon, de most még a szavai is felcsendülnek, mégpedig egy új autótípus ünnepélyes leleplezésénél.
Persze nem ilyen egyszerű a helyzet, hiszen a szavalat nem az ő szájából érkezik, ahogyan a tizenkét évvel ezelőtt megjelent The Rose That Grew from Concrete című posztumusz spokenword-hangoskönyv albumon sem ő mondja el verseit, hanem Q-Tip, Russell Simmons, a Dead Prez, Mos Def vagy éppen Reverend Run. A rapper elmélkedései (illetve talán pont ez a lemez) a Fordot is megihlették, mert az új Focust hirdető reklámban pont a betonból kinövő rózsáról szóló költeményt halljuk – se többet, se kevesebbet. Úgy tűnik, volt annyira jó, hogy ne kelljen külön szlogent gyártani a spothoz.
KYLIE MINOGUE INKÁBB KEREK TESTBESZÉDDEL VETT RÉSZT EGY REKLÁMBAN.
A vers így hangzik:
Did you hear about the rose that grew
from a crack in the concrete?
Proving nature's law is wrong
It learned to walk with out having feet.
Funny it seems, but by keeping it's dreams,
it learned to breathe fresh air.
Long live the rose that grew from concrete
when no one else ever cared.