Bulizz a BB-vel: Irie Maffia Sondsystem a Corvintetőn

2012.08.07. 12:00, recorderhu

irie_maffia_sound_system_281x211.jpg(X) A 2005-ben alakult Irie Maffia a magyarországi reggae és dancehall zászlóvivője, egyben az ország egyik legkeresettebb, legnépszerűbb koncertzenekara. A ghánai-magyar énekesnő Sena és MC Columbo (illetve persze Busa Pista) személyében több frontemberrel is rendelkező formáció az énekesek szólópályája és egyéb zenekarai mellett több oldalági projektet is nevelget: 2010-ben jelentette meg első EP-jét a zenekar ritmusszekciójából verbuvált Irie Maffia Rocktrio, ami – nevéhez híven – a klasszikus rock-toposzok bűvöletében alkot és koncertezik, a másik oldalon pedig ott van a Dermot (Élő Márton) és Jumo Daddy (Horváth Gáspár) dj-párosra és MC Columbo énekére építő Irie Maffia Soundsystem, ami a koncerttermek helyett a klubokban hódít. A reggae és a dancehall mellett a szettekben felbukkan a cumbia, a kuduro, a baile funk és a dubstep is. Aki Indiántánc helyett inkább rázna egyet, ma este 20 órától ott a helye a Corvintetőn. Ráadásul a háromszáz forintos belépő is olcsóbb a Sziget-napijegynél. Bemelegítésként a lenti lejátszón az Irie Maffia Soundsystem két évvel ezelőtti, Best of Corvintető című mixtape-je is meghallgatható. Napi programajánlónkat a BB támogatja.

Irie Maffia Soundsystem: Best of Corvintető 2010 Mixtape




A BB a Facebookon:

http://www.facebook.com/BBpezsgo

https://recorder.blog.hu/2012/08/07/bulizz_a_bbvel_irie_maffia_sondsystem_a_corvinteton
Bulizz a BB-vel: Irie Maffia Sondsystem a Corvintetőn
süti beállítások módosítása