Akció Nekem: koncertjegyek és cd-k ajándékba

2011.10.27. 10:44, Recorder.hu

(X) A zenerajongóknak is érdemes odafigyelniük az Akció Nekem nevet viselő programra, hiszen a promóció weboldalán regisztráló felhasználók minden hónapban értékes nyereményekkel gazdagodhatnak a program életre hívója, a Magyar Telekom jóvoltából. Azok között, akik a nyereményjátéknak ebben a fordulójában vesznek részt, azaz október 30-án, vasárnap éjfélig feliratkoznak, egyebek mellett számos belépőjegyet és cd-t sorsolnak ki, novemberben és decemberben pedig újabb nyereményekre lehet majd pályázni. Az, hogy az év utolsó két hónapjának mely koncertjeire és kiállításaira lehet esélyetek vendégként bejutni, illetve hogy melyik előadó melyik cd-jét nyerhetitek meg, alább kiderül.

 

 

A gazdára váró, zenei vonatkozású ajándékok listája tehát:

- 1 db párosjegy a Rammstein koncertjére (november 10.),

- 2 db párosjegy a Horrors koncertjére (november 20.),

- 2 db párosjegy Tom Jones koncertjére (november 22.),

- 2 db párosjegy Danko Jones koncertjére (december 6.),

- 2 db párosjegy Zorán koncertjére (december 29.),

- The Black Eyed Peas: The Beginning cd,

- Lady Gaga: Born This Way cd,

- Rihanna: Loud cd,

- 2 db párosjegy a Ludwig Múzeum Édentől keletre - Fotórealizmus: Valóságváltozatok című, január 15-éig nyitva tartó kiállítására,

- 2 db párosjegy a Ludwig Múzeum január 8-áig látogatható Yona Friedman-kiállítására,

- 2 db párosjegy a Ludwig Múzeum február 5-én záró Rita Ackermann-kiállítására.

 

További nyeremények, tudnivalók és regisztráció az Akció Nekem weboldalán:

www.akcionekem.hu

 

https://recorder.blog.hu/2011/10/27/akcio_nekem_koncertjegyek_es_cd_k_ajandekba
Akció Nekem: koncertjegyek és cd-k ajándékba
süti beállítások módosítása