Aki érez magában késztetést, hogy Moby zenéjét megfilmesítse, annak itt a nagy lehetőség: a Saatchi & Saatchi reklámügynökség a Vimeo videomegosztó oldallal közösen, az amerikai zenész bevonásával indított klipkészítő versenyt. Az ilyen típusú megmérettetésekkel ugyan tele van az internet – nemrég a Röyksopp hasonló pályázatán egy magyar srác lett a győztes –, a Hello, Future projekt megnyerése azonban komoly szakmai ugródeszka lehet.
Az "egyedülálló klipkészítő tehetség felfedezésére" irányuló versenyhez Moby adja a nyersanyagot, a Vimeo a platformot, a Saatchi & Saatchi pedig a kreatív briefet. Utóbbi meglehetősen tág teret enged a fantáziának, hiszen mindössze annyi az elvárás, hogy a klip a "Helló, jövő!" gondolatát jelenítse meg, Moby egyik dalára. A pályázók ráadásul három számból választhatnak a kopasz, szemüveges előadó május 16-án megjelenő, Destroyed című új albumáról. A kiválasztott dalra rendezett klipet a Vimeóra kell feltölteni, az oda beérkezett művekből szakmai zsűri (és Moby) választja ki a legjobbnak értékelt győztest.
A pályázóknak nemcsak ügyesnek és eredetinek, de gyorsnak is kell lenni, a leadási határidő ugyanis május 9. A verseny eredményhirdetésére június 23-án kerül sor. A győztes klipet levetítik az idei Cannes-i Reklámfesztivál (Cannes Lions International Festival of Creativity) új rendezők munkáit prezentáló programjában, ahol egykor a szakma olyan géniuszai is bemutatkozhattak, mint Tarsem, Michel Gondry, Mark Romanek és Spike Jonze.