Az electroclash first lady-je, a queer elektropunk nemi szerepeket ki-befordító nagyasszonya, a Merrill Beth Nisker néven született kanadai Peaches hat év után ad ki újra sorlemezt. A szeptemberben megjelenő album tőle megszokott módon szexuálisan szuggesztív és többértelmű címet kapott, a Rub első kislemezdalának klipjében pedig légtornász lő ki lézersugarat a fenekéből.
Peaches ugyan legutóbb 2009-ben adott ki stúdiólemezt (I Feel Cream), de aki követte az énekesnő pályáját, az tudhatja, hogy az utóbbi időszakban sem unatkozott túlságosan. A 2010-es emlékezetes szigetes fellépését követően (a fesztiválon interjút is készítettünk vele) feldolgozta a Jézus Krisztus Szupersztárt egyszemélyes előadásként, saját maga főszereplésével Peaches Christ Superstar címen (ezt sajnos végül nem adhatta elő), majd rockoperát rendezett (Peaches Does Herself), mely a hírnév felé való útját mutatta be. A kitérők után most szeptember 25-én végre megjelenik Feist és Kim Gordon vendégszereplésével az ötödik Peaches-album, a Los Angelesben tavaly felvett Rub, az első megosztott dal alapján pedig az énekesnő továbbra is úgy gondolja, hogy igenis csak az ő számait szabad feltenni, amikor egy queer buliban tetőfokára hág a hangulat.
A Light In Places című dal kemény döngölés, melyhez bizarr performanszvideó készült. A klipben egyrészt maga Peaches is megjelenik, mint egyfajta klub-boszorkány, füstből kiemelkedő fejjel, a főszerep viszont Empress Stah légtornász előadásáé, ennek különlegessége, hogy az akrobatikus bemutató alatt végig lézersugarat lő ki a fenekéből. Peaches még mindig tudja, hogyan kell felkelteni az emberek figyelmét, már csak azt reméljük, hogy az egész lemez lesz legalább annyira érdekes, mint ez az első produkció.
Peaches új klipdala, a Light In Places: