Dalpremier! Lynd: Raindrops

2015.05.12. 12:00, Frontrecorder

lynd2015.jpg

Nyár végén jelenteti meg második EP-jét a Lynd, az új anyagot pedig most, a nyár küszöbén egy nem éppen napfényes electro-blues dal, a Raindrops előlegezi meg.

A Raindrops az egyik legkorábbi Lynd-szerzemény, Angliában született, majd jó pár év és sokszoros átalakulás után nyerte el a végső formáját, és hogy kerek legyen a története, a maszterelését Angliában végezték. "Ez volt az első olyan dal, amit teljes egészében hallottam a fejemben, a basszus dominanciáját, és pontozott ritmusát" - idézi fel Kiszner Linda, a zenekar alapító énekesnője. "2008-ban egy rövid ideig Bristolban volt szerencsém élni, ahol egy átlagos borongós napon sétáltam hazafelé, szinte minden sarkon boldog párokat láttam, és úgy éreztem, csak én vagyok egyedül. Még útközben feljegyeztem a szöveget, és ahogy hazaértem egyből felénekeltem a dallamot, nehogy elfelejtsem. Amikor megalakult a Lynd, ez volt az első dal, amit a ritmusszekcióval próbálni kezdtünk, majd készült rá több verzió elektronika, de valahogy sosem volt 100%-osan az, amit elképzeltem. Peti, a gitárosunk unszolására jóval később írtam hozzá egy refrént és, így küldtük el tavaly az akkoriban újonnan producerként a zenekarhoz csatlakozó Máté Szabolcsnak, aki elképesztően jól megragadta a dal karakterét. A Raindrops már igazán tükrözi a Lynd világát, az ének is sokkal erőteljesebb lett, és úgy érezzük, hogy végre minden a helyére került." A meglepően kemény basszusokkal punktuált, ugyanakkor vonósokkal lágyított dalt Schram Dávid hangmérnöki segédletével vették fel, a Lynd jelenleg is vele dolgozik a nyár végén várható új EP-jén, amelyet tehát az itt hallható Raindrops vezet fel. (A zenekar július 4-én a Káli-Kapocsban koncertezik.)

Címkék: premier dalpremier lynd
https://recorder.blog.hu/2015/05/12/dalpremier_lynd_raindrops
Dalpremier! Lynd: Raindrops
süti beállítások módosítása