Miközben a Parfüm tavaly decemberben nálunk debütált klipjének nézettsége (a magyar és a francia változaté) a legnagyobb videomegosztókon már 16 millió körül jár, és ahogy az ilyenkor lenni szokott, paródiavideók is készültek belőle, Csemer Boglárka, azaz Boggie bemutatkozó albumának eladási mutatói ugyancsak mérhetően megugrottak. Olyannyira, hogy a fiatal magyar énekesnő első lemeze bekerült a Billboard Top20-ba, mindjárt két listán is.
A fiatal dalszerző-énekesnő tavaly áprilisban, a Tom-Tom Records gondozásában jelentette meg a saját, magyar, angol és francia nyelvű dzsesszes-popos-sanzonos dalait felvonultató lemezét, amelyről elsőként a magyar és francia változatban is felvett Parfüm / Nouveau Parfum című dalhoz készült videó. A retusálás folyamatát bemutató ötletes, elgondolkodtató klipet akkor kapta fel az internet, amikor kitette a Gizmodo, aminek hatására vírusként terjedt, ugyanúgy felkerült a 9gag-re, mint a Time magazin honlapjára. A klip népszerűsége pozitívan hatott a lemezre is, a kiadó január végén örömmel nyilatkozta nekünk, hogy komolyan hasít a digitális letöltések száma, de a cd iránti kereslet is növekedett, és folyamatosan streamelik az albumot (a magyar Deezeren még mindig a legtöbbet hallgatott kiadvány). Minden bizonnyal most még nagyobb örömmel konstatálták, hogy a Boggie című albumot már a világszerte legjobban fogyó kiadványokat összegző Billboard-listákon is jegyzik, ráadásul két külön műfajban: a lemez szerepel a world music albumok eladási rangsorában (bár nem igazán passzol ebbe a kategóriába), ahol jelenleg a 3. helyen áll, illetve a Jazz Albums-listán, ott pillanatnyilag a 17., Diana Krall és Frank Sinatra között (igaz, az Öreg Kékszemű egy albummal meg is előzi).
Boggie lemeze a MAHASZ-t is bevette, az albumlistán sikerült befurakodnia a Tankcsapda-összes közé (most a 11. helyen áll), a Parfüm pedig vezeti a Single Top 20 listát, míg a Stream Top 10-ben éppen a negyedik - érdekes viszont, hogy a két rádiós játszási listán nyoma sincs.