Elindult a Quimby európai turnéja

2013.04.04. 10:30, rerecorder

4735_nagy.jpg

A tegnapi, április 3-ai marosvásárhelyi koncerttel elstartolt a Quimby 2013-as európai turnéja. Íme, a koncertkörút további állomásai, ha valaki különleges helyszínen szeretné elcsípni a zenekart.

A turné első szakasza Erdélyben zajlik, összesen öt koncertre kerül sor Romániában. Az április 3-ai marosvásárhelyi fellépés után ma, április 4-én Sepsiszentgyörgyön ad koncertet a szextett, április 5-én Székelyudvarhelyen (itt az Orient Express lesz a vendégzenekar), 6-án Nagyváradon (itt a Face Today játszik a Quimby előtt), 9-én pedig Kolozsváron (itt pedig a Stereogam a vendég). Egy rövid szusszanás után Nyugat-Európában folytatódik a fellépéssorozat, íme a dátumok és helyszínek:

április 19. Bécs, WUK
április 23. London, Scala
április 26. Párizs, Institut Hongrois
április 28. Sains en Gohelle (F), La Cave a Zic
április 30. Luxembourg, Melusina
május 2. Brüsszel, VK Concerts
május 3. Arnhem (NL), Luxor
május 4. Amszterdam, Melkweg
május 6. Hamburg, Logo
május 7. Berlin, Postbanhof
május 11. Párkány/Stúrovo (SK), VMK


KISS TIBOR TAVALYI ÉVZÁRÓ INTERJÚNKBAN ELÁRULTA MILYEN LESZ A KÉSZÜLŐ QUIMBY-LEMEZ.

A zenekar Magyarországon legközelebb május 19-én, Zalaegerszegen lesz látható az Egerszeg Fesztiválon, Kissék Budapesten pedig a Parkban, május 25-én játszanak először.

Címkék: quimby
https://recorder.blog.hu/2013/04/04/elindult_a_quimby_europai_turneja
Elindult a Quimby európai turnéja
süti beállítások módosítása