Mekkora lehet Magyarországon a zene és a marketing iránt érdeklődők közös halmaza? És mekkora lehet a zenéből és a marketingből élők közös halmaza? Az biztos, hogy az előbbi nagyobb, mint az utóbbi, és az is biztos, hogy a május 19-ei Brand & Music konferencián mindkét csoport képviselői ott lesznek, nem is kevesen. Máig több százan regisztráltak az eseményre, amelyen a szervező Kreatív jóvoltából a Recorder egy olvasója ingyen részt vehet. Hogy mi mindenről hallhatunk és hogy hogyan lehet megnyerni a nettó 39.000 forint értékű belépőt, kiderül itt lejjebb.
Íme a részletes program, alatta pedig a nyereményjáték:
Helyszín: Merlin
Időpont: 2011. május 19.
9:00 – 9:30 Regisztráció
9:30-9:40 Megnyitó
Liptay Gabriella, a Magyar Telekom marketingkommunikációs ágazatvezetője
Vándor Ágnes, a Professional Publishing Hungary ügyvezetője
9:40-10:25 Music – a perfect brand driver
Ralf Lülsdorf (GER), Deutsche Telekom, zenei szponzorációs vezető, az Electronic Beats atyja
10:25-11:00 „The Art of Building Brands and Making Music in the Tornado of the Internet Revolution”
Alexander Bard (SWE), Gravitonas/Army of Lovers, zenész, producer, filozófus, kreátor
11:00-11:20 Hogyan fogyaszt a magyar zenét?
Barcza Enikő, KutatóCentrum, cégvezető
11:20-11:40 Kávészünet
11:40-12:00 A fogyasztó szívéhez a fülén át vezet az út
Istvánffy Zoltán, FishSonic, kreatívigazgató
12:00-12:20 A zene pszichológiai hatásai az eladáshelyi vásárlásra
Fehér Barbara, Stylewalker Promotion, design marketing manager
12:20-12:40 „Brands and Fans” - Hogyan használjuk fel a zene erejét arra, hogy a rajongókból vásárlók váljanak?
Pálóczi Tamás, Brandmate, ügyvezető
12:45-13:50 Ebédszünet
13:50 – 14:10 Te min hallgatod? – a technológiai újítások hatása a zenére
Sziklay-Pap Ferenc, 3G Multimedia, ügyvezető
14:10-14:30 Kiadói stratégiák, márkaépítési együttműködések
Csontos Noémi Virág, Magneoton, marketingvezető
14:30-14:50 Konzerv, cover, sound-a-like – a reklámzene jogosításának problémái
Falus Ildikó, Schubert Music, marketingvezető
14:50 – 15:10 Elektronikus vagy rockzene – brandmenedzserek vs. közönség
Bukovinszky Béla, a Hegyalja Fesztivál egyik főszervezője
15:10-15:30 Kávészünet
15:30-16:15 Miért bátortalan a magyar reklámzene? - Kerekasztal
Ráday Dávid (Proud, kreatívigazgató), Faltay Csaba (FishSonic, zenész, reklámzenész), további beszélgetőpartnerek szervezés alatt
Moderátor: Bátorfy Attila, Kreatív, szerkesztő, újságíró
16:15-17:00 A zenei sajtó működése itthon és külföldön - Kerekasztal
Morcz Fruzsina (IBS, oktató, koncertszervező, menedzser), Illés Csaba (Ringier Youth Network vezető, Bravo, Bravo Girl, IM, Neon.hu) Inkei Bence (Quart, újságíró), Németh Róbert (Recorder.hu, főmunkatárs), Soós Balázs (New Noise, értékesítési vezető)
Moderátor: Tófalvy Tamás, szakértő, a BME GTK oktatója, az IASPM magyar tagozatának elnöke
Aki jönni akar a Recorder médiatámogatásával megvalósuló rendezvényre, lájkolja ezt a Facebook-bejegyzést:
http://www.facebook.com/Recorder.hu/posts/150032655065441
A pályázók közül egyvalaki a vendégünk lesz. Sorsolás szerdán, május 18-án délelőtt 10-kor, a nyertest azonnal értesítjük.
További tudnivalók a konferenciáról:
http://www.kreativ.hu/esemeny/brand_and_music/index.php