
A Quimby mosolygós dylani lazaságával készült az űrutazásra a magyar űrhajós.
tovább →

Belső utazásra indul legújabb albumán Surgeon, a brit techno egyik utolsó nagymestere. Ez a kritika először a Recorder magazin 125. számában jelent meg.
tovább →

Idei nagylemezükkel, a Lonely People With Powerrel térnek vissza hozzánk az amerikai blackgaze nagykövetei, ráadásul velük tart a Portrayal of Guilt és a Zeruel is.
tovább →

A Platon Karataev eddigi legbátrabb és ettől nem függetlenül legjobb lemeze. Ez a kritika először a Recorder magazin 125. számában jelent meg.
tovább →
A legjobb pillanatban kaphattuk el napjaink egyik legizgalmasabb gitárzenekarát, akik emlékezetes Sziget-koncertjeiket is felülmúlták hétvégén a Barba Negrában.
tovább →
Idén utoljára rendezik meg a Bánkitót, de az idei fesztivált felvezető podcastsorozat folytatódik: a mostani adásban Csepella Olivér, a Csaknekedkislány frontembere és Kőszeghy Ferenc, a Mérce munkatársa beszélget Czabán Samuval munkáról, nemmunkáról, érzelmi munkáról.
tovább →
Lassan a végéhez ér a Sávlekötő Camp by OTP Junior második évada, amelynek döntőjébe három teljesen különböző stílusú produkció jutott be: Géem, Szabikeyz x Juhász Zoli, valamint Szkym x Palmyy. A döntősök élőben mérkőznek majd meg a fődíjért egy-egy 15 perces koncerttel a Budapest Park Dzsungel színpadán. A tét 3 millió forint, fellépési lehetőség a 2025-ös Szigeten és még sokféle szakmai támogatás az előadók karrierjéhez. A teltházas döntőt élőben is közvetítik a műsor YouTube-csatornáján.
tovább →
Hieroglyphic Being új lemezén minden torzan, szétcsúszva, de mégis elevenen szól. Ez a kritika először a Recorder magazin 124. számában jelent meg.
tovább →
A Los Angeles-i Sextile nem először járt nálunk, de ahogy a lemezeik, úgy a koncertjeik is mindig mást adnak. Az aktuális fellépésre a Dürer kistermében került sor az eddigi talán legmegosztóbb lemezükkel, mi pedig megnéztük, mit hoznak ki élőben a korábbiaknál is ravebulisabb irányba forduló anyagból.
tovább →
Az ember, aki vendégszerepelt Skrillex-lemezen és a MoMA-ban is kiállították installációját, váratlan húzással most badalamentis noir jazzt játszik. Ez a kritika először a Recorder magazin 125. számában jelent meg.
tovább →