„Idén lesz 5 éve, hogy a józan életet választottam” – Klippremier! Molnár Tamás: Nem megyek vissza

2022.04.13. 17:00, srecorder

molnartamas2022.jpg

Februárban jelent meg az egykori Anti Fitness Club, majd később a JETLAG frontembereként ismert Molnár Tamás első szólólemeze, a Szív utca, amely a zenész hazatalálását és függőségeitől való megszabadulását írja le egy tíz dalon átívelő történetben. A melankolikus/rádióbarát gitárzenét rejtő konceptalbum egyik húzódalához (Nem megyek vissza) most videoklip is készült.

„Idén lesz 5 éve, hogy a józan életet választottam, de olykor még a mai napig megkísértenek a démonaim, akiktől talán már sosem szabadulok, és akik életem végéig velem lesznek. Ez a dal abszolút terápiás jelleggel született és leginkább elhivatottságra sarkallt, segített, hogy minden nehézség ellenére kitartsak a tiszta én mellett. Mivel sokak életében ott vannak ezek a „démonok”, legyenek azok addiktív szerek vagy akár személyek, talán másoknak is erőt adhatnak a soraim” - mondta az énekes-dalszerző a klipről, akit legközelebb május 11-én, az Akváriumban láthatunk élőben, július 15-én pedig az Anti Fitness Club húszéves jubileumát ünnepli a Budapest Parkban.

 

Molnár Tamás a Facebookon.

fotó: Cinthya Dictator

Premier rovat cikkeinek megjelenését a Hangfoglaló Program keretében a Nemzeti Kulturális Alap támogatta.

https://recorder.blog.hu/2022/04/13/klippremier_molnar_tamas_nem_megyek_vissza
„Idén lesz 5 éve, hogy a józan életet választottam” – Klippremier! Molnár Tamás: Nem megyek vissza
süti beállítások módosítása