„Sokáig úgy éreztem, egy átkot írtam le 12 sorban” – Dalpremier! möbius: 1111

2022.03.04. 11:59, srecorder

mobius_1.jpg

A poszt-rockos alapokon alternatív popot játszó möbius 2021 végén került fel a Magyarradarunkra. Az Öröm A Zene-döntős zenekar jelenleg az első nagylemezére készül, erről mutatják be a legrégebbi dalukat egy live session keretében, amit a héten újjáalakult Kispál és a Borz billentyűsével, Dióssy D. Ákossal rögzítettek.

„Ez volt az első dalszöveg, amit nulláról írtunk dallá még a zenekar legelején, és sokáig úgy éreztem, egy átkot írtam le 12 sorban. Minden egy őszi reggelen kezdődött, még a világ fejtetőre állása előtt; majd idén újra megpiszkáltuk, megírtuk a versszakok feloldozására szolgáló refrént. Mi kicsit változtunk, sok dolog nagyon változott körülöttünk – de valahogy annak a ténye, hogy átkot írtam le, úgy látszik, időtlen” – mesélte a 1111 című dalról Bocskai Bora, a möbius énekes-billentyűs frontembere.

A zenekar 2021 elején nyert egy különdíjat a Kárpát-medencei könnyűzenei versenyen és találkozón, aminek köszönhetően felvehettek és meg is kevertethettek egy dalt Dióssy D. Ákossal. Tavaly erre csak azért nem került sor, mert nem volt dobosuk, de Dósa-Bugner Botond csatlakozása után tudtak élni a lehetőséggel, és egyben bemutatni a készülő nagylemezük első dalát. A videó alapanyagát Varga Bence és Varga Soma vette fel; és a möbius gitárosa, Tóth Gergő vágta és szerkesztette.

A möbius legközelebb március 11-én a Gödörben látható élőben, a Cataflamingóval és Verőköltővel közösen tartott koncerten, 1500 Ft-os jegyek a helyszínen kaphatók, Facebook-esemény.

möbius a Facebookon.

Premier rovat cikkeinek megjelenését a Hangfoglaló Program keretében a Nemzeti Kulturális Alap támogatta.

https://recorder.blog.hu/2022/03/04/dalpremier_mobius
„Sokáig úgy éreztem, egy átkot írtam le 12 sorban” – Dalpremier! möbius: 1111
süti beállítások módosítása