Egy Los Angeles-i forgatókönyvíró, Todd Alcott (Z, a hangya, Szellemtanya, 13 kísértet) szabadidejében ponyvaregény-borítókat alkot híres zenészek dalaiból, például David Bowie munkásságát ötvözi retrós mélytengeri, marsbéli és képregényes kalandokkal. Márpedig ha valaki, akkor Bowie remekül passzol a koncepcióhoz. Galéria.
Alcott létező puhafedeles könyvek borítóterveit mixeli össze Bowie arcával, ikonográfiájával, témáival, és vintage betűtípussal tünteti fel rajtuk a vonatkozó dalszöveg híres sorait. Így lesz a Life On Marsból értelemszerűen egy hetvenes évekbeli marslakós sci-fi regény borítója, Ziggy Stardustból képregényhős, a Young Americansból vérbeli pulp, Fame címmel pedig a People magazin címlapját imitáló mashup. De még az X-Men is megkapja a magáét, a szuperhősös képregény egyik leghíresebb fejezetét, Az eljövendő múlt napjait álmodva újra úgy, hogy a disztopikus jövőben meggyilkolt mutánsok helyébe Bowie alteregói kerülnek, „We Can Be Heroes” cím alatt.
DAVID BOWIE FILMSZEREPEIRŐL ÉS FILMZENÉIRŐL
„Nem számított, mennyire lógtunk ki a saját közösségünkből, egy Bowie-koncerten mindig rátaláltunk a magunkfajtákra” – meséli Alcott. – „Az életem egy különösen magányos és elszigetelt szakaszában Bowie egyike volt azon kulcsfiguráknak, akik miatt úgy érezhettem, megnyílik előttem a világ, és részese lehetek egy művészi kontinuumnak.” Alcott borítóit a rajtuk szereplő rejtett utalásokkal az Etsyn lehet végigböngészni, akadnak még fiktív, retro reklámplakátok, társasjátékok, müzlisdobozok a Beatles, Prince, az R.E.M. vagy a Talking Heads jóvoltából.