Klippremier! Richard Atom: Teenager At Summertime 1.0

2016.08.04. 14:00, Frontrecorder

atom.jpg

2016 legnagyobb hazai felfedezése számunkra Richard Atom, aki júniusban kezdte megosztani az előző tizenhét évben (!) a fiókjában felhalmozódott elektronikus zenéit. A legfrissebb archív dala a nyáriasan könnyed, megmosolyogtató hangokkal tűzdelt Teenager At Summertime 1.0 , melyhez már videoklip is készült - a nagymamája rendezésében!

"Kicsit lötyögős, de hát ez egy ilyen nyár" - mondja a csintalanul fülbemászó dalról a szerző, a tőle megszokott szarkasztikus tömörséggel. Azért azt még elárulta, hogy a Teenager At Summertime hét-nyolc évig formálódott, a munkacíme hasonló volt, de hosszabb (I Love You As Teenager Loves The Summertime), és már nem emlékszik, miért is adta pontosan - "személy szerint rühelltem anno a nyári szünetet."  Fun fact: a dalban hallható szöveget Richard Atom kérésére egy Franciaországban élő ismerőse rögzítette telefonnal. Még fun-abb fact: A Teenager At Summertime-hoz készült egy nem hivatalos fan video, amit Richard nagymamája rendezett. "Eredetileg más klipet terveztem: megírtam a szkriptet, kerestem helyszínt és szereplöket, összeraktam a díszlet koncepcióját, aztán minden meghiúsult emberi hülyeségek sorozatának eredményeként. Szóval, amikor már egy hónapja egy helyben topogtam, egyik nap fogtam a nagyanyámat, meg két közeli ismerősömet és elrángattam őket felvenni bármit, ami eszünkbe jut.Ott helyben találtuk ki a sztorit és mindent. A résztvevők mellett szeretném még megköszönni a PELSO segítségét: tőlük kaptuk a fürdőruhákat, nagyon jó fejek voltak – imádom őket!" A végeredmény egy pajkos hangulatú klip lett, melyben két fiatal lány körbetáncolja a nyári szünet alatt teljesen üres iskolát  - erre a dalra nem is tehetnének mást.

https://recorder.blog.hu/2016/08/04/klippremier_richard_atom_teenager_at_summertime_1
Klippremier! Richard Atom: Teenager At Summertime 1.0
süti beállítások módosítása