James Ferraro: Skid Row (lemezkritika)

2016.01.09. 12:00, rerecorder

james_ferraro.jpg

A vaporwave-es, hypnagogic popos, kísérleti elektronikás James Ferraro 2007-es indulása óta hiperaktív a lemezmegjelenések terén legutóbbi, 2013-as albuma (NYC, Hell, 3:00 am) óta azonban csak egy instrumentális trap-mixtape-pel jelentkezett, így a kifordított New York-i zenei tabló után fokozottabb várakozás előzte meg, azt, hogy mivel fogja folytatni. Nos, Los Angeles kifordított zenei tablójával.

ferraro.jpegKiadó: Break World Records

Megjelenés: 2015. november 13.

Stílus: kortárs elektronika, leftfield

Kulcsdal: Thrash & Escalate

A New York-i után Ferraro megcsinálta Los Angeles-ről szóló konceptlemezét is. Mindezt úgy, hogy a valódi LA teljesen hiányzik belőle, csak a műanyag mítoszok maradtak. Olcsó szimuláció, ahogy a város a világ minden pontján egyaránt létezik: Hollywood és Beverly Hills néhány utcája, pálmafákról pergő por, aztán a mindent elsöprő tűzfergeteg és a koponyákon lépdelő Terminator. A sarkon befordul Pamela Anderson piros fürdőruhában és David Lynch majdnem elüti egy szirénázó rendőrautóval. Ferraro mindent lát.

9/10

Kálmán Attila

a lemez: 

https://recorder.blog.hu/2016/01/09/james_ferraro_skid_row_lemezkritika
James Ferraro: Skid Row (lemezkritika)
süti beállítások módosítása