Apokalipszis most Boys Noize új klipjében

2015.07.10. 12:38, subrecorder

boys_noize.jpg

Múlt héten jelent meg a Boys Noize művésznéven ismert Alex Ridha idén 10 éves kiadóját, a Boysnoize Records-ot ünneplő mini album (Strictly Raw Vol. 1), melyen a berlini producer mellett olyan vendégek tűnnek fel, mint Totally Enormous Extinct Dinosaurs, Tiga és a Cerebral című számban Pilo. Most ehhez a dalhoz készült hatásos videó világégés témakörben.

A sötét klipben saját világunkat látjuk, de annak csakis a gonosz oldalát: rendőri brutalitás, háborúk, emberekre támadó bezárva tartott állatok, utcai harcok és egyéb olyan felvételek váltják egymást, melyek azt mutatják, fajunk megérett a pusztulásra. Ráadásul az egészet egy kislány látja (irányítja?) egy virtuális valóság sisak segítségével - a gyermek egy hiperintelligens fajhoz tartozik, amely az embereken csak szimulációt folytat. Elgondolkodtató és hátborzongató koncepció, mely alá tökéletesen illik a dübörgő techelectro-zene. A rendező LIL INTERNET (aki a zenei producerkedés mellett vállal el videókat, dolgozott Diplóval és Beyoncével is) állítólag így nyerte az ihletet a kliphez: "Megkaptam a dalt a srácoktól, meghallgattam, elég sötét volt, a címe pedig Cerebral. Aztán belegondoltam, hogy mikor a Netflixen filmeket nézek, akkor mindig a sötét, agymozgató thrillereket ajánlja be nekem következőnek. Arra gondoltam, most én csinálok egy ilyet." A klipet a gyors képváltások miatt epilepsziás rohamokra érzékenyeknek nem ajánljuk nagy képernyőre kitenni. Boys Noize egyébként ma éjjel lép fel a Balaton Soundon, aki akar, még simán leér a bulijára.


DUKE DUMONT TAVALY MEGMUTATTA, HOGYAN LEHETNE A VIRTUÁLIS VALÓSÁG SISAKOT JÓ DOLGOKRA FELHASZNÁLNI.

Boys Noize és Pilo új videója, a Cerebral című dalhoz:

https://recorder.blog.hu/2015/07/10/apokalipszis_most_boys_noize_uj_klipjeben
Apokalipszis most Boys Noize új klipjében
süti beállítások módosítása