Június 16-án Kölyköd voltam filmvetítés a Dürer Kertben

2015.06.09. 15:06, subrecorder

edda_m_nyito.jpg

Különleges eseményre invitáljuk minden olvasónkat: június 16-án kedden este a Recorder prezentálásában a Dürer Kertben levetítésre kerül a "bakancsos Edda" feloszlásáról és utolsó, 1983-as koncertjéről készült ritka dokumentumfilm, előtte és utána pedig magával a rendezővel, Almási Tamással beszélgetünk.

Dürer Kertmozi a Recorder bemutatásában: Kölyköd voltam – film az Edda Művek 1983-as búcsúkoncertjéről

Helyszín: Dürer Kert

Kezdés: 20:30

Belépő: ingyenes

Facebook esemény

Az évek során nem csak az "utolsó" Edda Művek-koncert vált legendássá a magyar könnyűzenében, hanem az azt megörökítő film története is. Ha Pataky Attilán múlt volna, a Kölyköd voltam soha nem lát napvilágot, de harminc éve, 1985-ben, két évvel a híres fellépés után végül a tévében csak leadták. Azóta nyilvános vetítésre csak igen ritkán került sor, így a mostani lehetőséget nem érdemes kihagynia annak, aki mozizva szeretné megnézni a hazai rockezene-történet egyik turbulens epizódját feldolgozó alkotást. Annál is inkább, mert a vetítés előtt és után a rendező nyújt majd első kézből háttér információkat a film forgatási körülményekről és arról a korról, amelyben megszületett. Nem csak Edda-rajongóknak!

https://recorder.blog.hu/2015/06/09/junius_16-an_kolykod_voltam_filmvetites_a_durer_kertben
Június 16-án Kölyköd voltam filmvetítés a Dürer Kertben
süti beállítások módosítása