Az értelmetlen munkáról szól és Esterházy Pétertől is idéz a Belső Parancs, azaz Toroczkay András költő-író lo-fi rockos, fotel-grunge-os zenekarának új száma, ami sirályszexes klip helyett végül egy dalpremiert kapott.
tovább →Az értelmetlen munkáról szól és Esterházy Pétertől is idéz a Belső Parancs, azaz Toroczkay András költő-író lo-fi rockos, fotel-grunge-os zenekarának új száma, ami sirályszexes klip helyett végül egy dalpremiert kapott.
tovább →Én nem akarok oda kerülni, ahova kerülnek a hozzám hasonlók. Annyi a szajré, megnövekedett a GDP. Lehetnél fejvadász, hogy mindig megtalálsz. Kenuban születtem én, a sírom egy katamarán lesz. Ugrbugr, bádog szemfedél, selyemhernyó, esőcseppek a mágneses sziklákon. A Recorder új magyar zenéket bemutató rovata.
tovább →Még idén megjelenik a legizgalmasabb fiatal zenekarok között emlegetett, Carson Coma-, Giliszta- és Hakumba-tagokat is soraiban tudó hari_drama debütáló anyaga. Új számuk, az Atlantis hatpercnyi csodás, puha, jazzes-soulos pszichedélia, amelynek kavargásából az egyik legfülbemászóbb daluk születik meg. Premier!
tovább →Két éve a Kikeltetőn bukkantak fel, azóta koncerteztek a Carson Comával és a Blahalouisianával is, tavaly pedig kijött a debütáló nagylemez is, amin a hatvanas évek szabadságérzetét bújtatták modern köntösbe. Új daluk, a Rendezői változat a jövőre érkező második nagylemezének előfutára, amivel azt akarják megmutatni, hogy ők már nem a Süllyedős srácok, hanem azok, akik úgy halnak meg, mint a filmekben.
tovább →
A magyar könnyűzene 1957–1992 közötti időszakának korszakolására tesz kísérletet a Beatkorszak Projekt december 6-i, a Magyar Zene Házában rendezendő konferenciája.
Az első lineup-bejelentésben nem csak a nagy kedvencek kaptak helyet, hanem feltörekvő, de annál izgalmasabb bandák és DJ-k is, akik még soha, vagy rég játszottak a Kolorádón. Idén rekordidő alatt fogytak el az early bird bérletek, de az első nevek bemutatásával újraindult a jegyértékesítés is.
tovább →A dunaújvárosi Band In The Pit trió korábban is a magyar pszichedelikus színtér súlyosabb zenekarai közé tartozott, de új lemezükre senki nem készített fel. Ez a kritika először a Recorder magazin 109. számában jelent meg.
tovább →
Erős lemezzel tért vissza tíz év után a Crime & The City Solution, de amikor egy olyan életműhöz kell hasonlítani, mint ami Simon Bonney mögött áll, akkor azért marad némi hiányérzetünk. Ez a kritika először a Recorder magazin 109. számában jelent meg.
tovább →Az egyik legjelentősebb német jazzkiadónál, a Jazzhaus Recordsnál jelenik meg januárban a Gyémánt Bálint Trió legújabb lemeze. A Vortex of Silence felvezetéseként az Operaházban forgattak háromrészes videósorozatot, ennek záróakkordjaként debütál most a Recorderen a rockos hangzásvilágú Dunning-Kruger effekt klipje.
tovább →Idén alakultak egy hideg szolnoki garázsban, de már játszottak a MiniFishingen, és nemsokára a telt házas A38-on is fellépnek előzenekarként. „Finom és szerethető bemutatkozás” – írtuk az angolszász folkzenék és a korai Platon Karataev nyomában haladó The Roving Chess Club első EP-jéről, amit még ebben az évben követ a második – erről debütált ma az első daluk, a szakítás utáni érzelmi zűrzavarról szóló Days of Flood.
tovább →