Az Arcade Fire klipjeire mindig érdemes odafigyelni, hiszen bármikor rendezhet nekik félórás disztopikus rövidfilmet Spike Jonze (Scenes From The Suburbs), kiviheti a zenekart Anton Corbijn a sivatagba fekete-fehérben, papírmaséfejjel diszkózni (Reflektor), vagy beugorhat hozzájuk Andrew Garfield transznemű nőként felszabadultan táncolni (We Exist). Az új lemezüknél pedig még nagyobb fordulatszámra kapcsoltak.
Mennyiségileg legalábbis biztosan: a tavalyi Everything Now úthengerszerű reklámkampánya részeként már tavaly is csőstül jöttek a videók, négy beharangozó klipről is számot adtunk. Az idei klipekkel viszont adósak vagyunk, ezt a hiányosságunkat most pótoljuk.
A Put Your Money On Me-t és a We Don’t Deserve Love-ot összefűzve Money + Love címmel készített monumentális, bár kissé vontatott és komolykodó, 15 perces videót a We Existes David Wilson: a monoton zakatoló diszkóslágerben a csőd szélén álló zenekar eladja a lelkét egy rózsaszín hirdetőcégnek, élén Toni Collette-tel, majd hasztalan lázad a termékelhelyezések ellen, a videó második fele pedig a lecsengésről, a lázadás depresszív következményeiről szól, Win Butlerék nem nyerhetnek, vagy talán mégis.
A Chemistry eleve idétlen szám, erre tromfolt rá Ray Tintori, aki például az MGMT Time To Pretendjének vizuáltripjéért is felelős. A teljesen abszurd, bizarr, szürreális, groteszk klipben embertestre animált állatfejekkel bontakozik ki egy románc, amikor egy macska és egy cápa esküvőjén a kutyapincér beleszeret a menyasszonyba, és mecha-cápával kell verekednie érte.
A legfrissebb, szám szerint nyolcadik dal köré ugyancsak egy románc szövődik a Peter Pan Jamaikában forgatott klipjében, két kingstoni dancehall táncos, Maleik Lamont és Rayana Campbell gabalyodik egymásba, az első három percben a fiú még nappal táncol a haverjaival egy háztetőn a szám Equiknoxx-féle remixére, míg a videó második felében dubosodik a dal Jeremy Ashbourne átdolgozásában, és a karibi éjszakába kísérhetjük a dal szereplőit.