Nemcsak a Kolorádót, hanem a Bánkitót is idén rendezik meg utoljára.
tovább →A Pulp huszonhárom évnyi kihagyás után megjelent új lemezén szó sincs mezei nosztalgiáról, jegyeladásokat olajozó alibizésről vagy fáradt önismétlésről. Ez a kritika először a Recorder magazin 125. számában jelent meg.
tovább →Miley Cyrus kilencedik lemezével a popzene csúcsainak meghódítására vállalkozott. De sikerült? Ez a kritika először a Recorder magazin 125. számában jelent meg.
tovább →A prágai dupla koncert után a Puskás Arénát is megtöltötte két egymást követő este a Las Vegas-i banda, akik két évvel a legutóbbi szigetes fellépésük után tértek vissza Budapestre. Lékó Tamás fotógalériája.
tovább →Főleg új lemezéről játszott a számos hatást egyedivé szintetizáló Stereolab. Voltak behízelgő franciás dallamok, motorik dobolás, kedves és zajongós részek – vagyis ha régi számból kevés is volt, azért megkaptuk, ami a zenekar lényege.
tovább →Izgalmas torzításokkal vette fel új klipjét a SPELLL, ami arról szól, hogy „a néhánnyal előttünk járó generáció látszólag mindig jobban tudja, hogy nekünk mit kéne csinálnunk, miközben sokszor az ő döntéseik levét isszuk.”
tovább →Skrillex negyedik stúdióalbuma súlyos bulienergiával operál. Ez a kritika először a Recorder magazin 124. számában jelent meg.
tovább →Shoegaze-es, posztpunkos gitárörvénnyel húz befelé a cappuccino projekt új száma, az állj meg befelé, amelyben a Felső Tízezer, a Mayberian Sanskülotts és a Beach Beach & The Boogey Mango tagjai is játszanak. Premier!
tovább →A Kispál és a Borzzal koncertezik, párjával, Németh Jucival duóban játszik, és júniusban a szólóprojektjét is elindította Hunorchestra néven G. Szabó Hunor. A Qualitons egykori frontembere most először mesél arról, miért nem vett részt a zenekar újjáalakulásában, miért terápiás a Kispállal zenélnie, és hogyan találta meg első szólódalában a legjobb utat a gyógyuláshoz. Ez a Recorder 125. számában megjelent interjú bővített változata.
tovább →