Tippa My Tongue – Itt az első dal a Red Hot Chili Peppers második idei lemezéről

2022.08.19. 11:12, srecorder

rhcp-tippa-my-tongue.jpg

A Red Hot Chili Peppers az áprilisi Unlimited Love után még egy albumot kiad idén, az október 14-én megjelenő Return of the Dream Canteent egy minimalista, funkos szám vezeti fel. Vibrálóan pszichedelikus, rajzfilmszerű klipet is kapott a Tippa My Tongue, amit a These Are The Ways nagyon más, üldözéses videóját is jegyző Malia James rendezett.

„Kábé 45 dallal mentünk stúdiózni, aztán még írtunk párat a felvételek meg az előkészületek alatt. Én kész voltam megállni kb. 20-nál, úgy éreztem, az már elég jó lesz. Három pont is volt a dalszerzési időszak alatt, amikor arra gondoltam, hogy van elég dalunk, most már nem írok többet” – mesélte Frusciante a Total Guitarnak még az Unlimited Love megjelenése idején, hogyan született ennyi új számuk. „De egyik dolog vezetett a másikhoz, és mások arra biztattak, hogy hozzak csak további dalokat. Úgyhogy mielőtt még észrevettük volna, több dalunk lett, mint amennyit valaha írtunk egy új lemezhez. Anthony pedig mindegyikhez írt; talán egy dal van, amihez nem született énektéma.”

FLEA ELÁRULTA, MIÉRT NEM SZERETI, HA KÖZÖS KÉPET KÉRNEK TŐLE A RAJONGÓK.

fotó: Clara Balzary

https://recorder.blog.hu/2022/08/19/tippa_my_tongue_itt_az_elso_dal_a_red_hot_chili_peppers_masodik_idei_lemezerol
Tippa My Tongue – Itt az első dal a Red Hot Chili Peppers második idei lemezéről
süti beállítások módosítása