Lehalkítani a külvilágot. Sarah Davachi: Antiphonals (lemezkritika)

2021.10.19. 13:15, vferi

sarah_davachi.jpg

A kanadai elektroakusztikus szerző magabiztosan folytatja az életművét. Ez a kritika először a Recorder magazin 88. számában jelent meg.

Nehéz volt megjósolni, hogy Sarah Davachi hogyan megy majd tovább a tavalyi, nem csak terjedelmében gigantikus albuma (Cantus, Descant) után, és alighanem az Antiphonalsnak az teszi a legjobbat, hogy nem akar több lenni annál, ami.

Ez a mestermű utáni következő lemez, ami nem is próbál felérni az elődhöz, helyette továbbviszi feleakkora futamidőben azt, ami a kanadai kortárs előadó zsenialitása: meghitt, ismét csak orgonára és mellotronra írt kompozíciók követik egymást, amikhez teljesen le kell halkítani a külvilágot, és hagyni, hogy a finom rezgések belülről járjanak át minket.

sarah_1.jpgElőadó: Sarah Davachi

Cím: Antiphonals

Kiadó: Late Music

Megjelenés: 2021. szeptember 10. 

Műfaj: modern klasszikus, elektroakusztikus, drone

Kulcsdal: First Cadence

 

 

8,5/10

Velkei Zoltán

https://recorder.blog.hu/2021/10/19/sarah_davachi_antiphonals
Lehalkítani a külvilágot. Sarah Davachi: Antiphonals (lemezkritika)

A bejegyzés trackback címe:

https://recorder.blog.hu/api/trackback/id/tr5116709450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása