Csúzlival is le lehet győzni a szörnyeket - új System Of A Down-klip

2021.02.01. 19:16, RRRecorder

system_of_a_down_genocidal_1.jpg

14 év kihagyás után 2020 novemberében adott ki két új számot a System Of A Down, a karabahi háborúra válaszul, amiben Örményország komoly veszteségeket szenvedett. A Protect The Land már akkor kapott egy klipet, most készült egy videó a másikhoz is.

Míg a korábbi videóban többek között a fronton készült felvételek szerepeltek, itt csak a zenekar látható, és egy animációs film, a romok között kóborló, szörnyek által megtámadott fiúról, de a vége reménykeltő. A videóból - illetve az azt felvezető livestream eseményből - származó bevételeket ismét a háború örmény áldozatai számára ajánlották fel: művégtagok vásárlására és vegyi fegyverekkel megtámadott emberek lézeres kezelésére.

Címkék: system of a down
https://recorder.blog.hu/2021/02/01/csuzlival_is_le_lehet_gyozni_a_szornyeket_uj_system_of_a_down-klip
Csúzlival is le lehet győzni a szörnyeket - új System Of A Down-klip
süti beállítások módosítása